همشهری آنلاین: استیون اسپیلبرگ برای فیلم بعدی‌اش که بازسازی «داستان وست‌ساید» است شماری از بازیگران برادوی و تلویزیون را انتخاب کرد.

اسپيلبرگ

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، بازیگران برادوی در بازآفرینی فیلم موزیکال «داستان وست ساید» اسپیلبرگ جلوی دوربین می‌روند. قرار است مایکل فیست در نقش «راف» که سردسته گروه جت‌ها بود بازی کند. وی در تولیدات برادوی چون «ایوان هانسن عزیز» بازی کرده است.

خواننده و رقصنده پورتوریکویی آنا ایزابل نیز در نقش روزالیا بازی می‌کند. مَدی زیگلر که در «مادرها برقصید» روی صحنه رفته بود نیز در نقش یکی از گروه جت‌ها جلوی دوربین می‌رود.

آن سل الگورت و ریتا مورنو پیشتر به عنوان بازیگر دو نقش اصلی انتخاب و معرفی شده بودند. مورنو در نقش والنتینا مالک مغازه‌ای که تونی در آن کار می‌کند، بازی خواهد کرد و الگورت در نقش تونی ظاهر می‌شود. این نقش در نسخه کلاسیک توسط ریچارد بیمر بازی شده بود.

سیندی تالون مسئول انتخاب بازیگران با تماشای ۳۰ هزار اجرا در فراخوانی که در نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، میامی و سن خوان داده بودند، این بازیگران را انتخاب کرد.

قرار است بیش از ۵۰ نفر در این فیلم بازی کنند.

تونی کوشنر که در فیلم‌های «مونیخ» و «لینکلن» با اسپیلبرگ همکاری کرده بود، فیلمنامه «داستان وست ساید» را نوشته است.

نسخه اصلی این فیلم در ۱۹۶۱ به کارگردانی رابرت وایز و جروم رابینز تولید و نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و در نهایت ۱۰ اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم را هم برد.

فیلم سینمایی «داستان وست ساید» چهار سال پس از اجرای یک موزیکال موفق به همین نام در برادوی ساخته شده بود.

کار فیلمبرداری این فیلم از تابستان ۲۰۱۹ شروع می‌شود.

کد خبر 437604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha