سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نادر برهانی‌مرند برای دومین دوره پیاپی با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی به سمت دبیر جشنواره تئاتر فجر برگزیده و معرفی شد.

نادر برهاني مرند دبير جشنواره تئاتر فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در بخشی از متن شهرام کرمی در معرفی دبیر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر آمده است: «ترسیم چشم‌انداز واقعی و کارشناسانه، توجه جدی به روزآمدی، شمول، کارآیی و پایایی ایده‌ها و طرح‌ها در عین توجه به تجربه‌های ادوار پیشین و بهره‌گیری از مشاوره‌های صاحب‌نظران حوزه هنرهای نمایشی می‌تواند نویدبخش رویدادی باشکوه‌تر و موفق‌تر باشد و اینک که به سی و هفتمین دوره جشنواره به نحو مطلوب و شایسته به پایان رسید، نظر به تصمیم شورای سیاست‌گذاری به عنوان دبیر دوره سی و هشتم تئاتر فجر منصوب می‌شوید.»

برهانی‌مرند نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر و آثاری چون «جزیره»، «مرد مومی»، «تولد»، «شکارگاه ممنوع»، «پاییز»، «چیستا»، «تیغ کهنه»، «یک راز کوچک»، «باغ زیتون» و «تهران زیر بال فرشتگان» را روی صحنه برده است. او عضویت در هیأت مدیره خانه تئاتر و شورای سیاست‌گذاری رادیو نمایش، مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و سردبیری برنامه‌های «جمعه‌ها با تئاتر»، «پرده دوم»، «گفتگوی هنر» و... را در کارنامه دارد.

کد خبر 437452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha