همشهری آنلاین: معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فداکاری های رزمندگان و شهدای مدافع حرم گفت: حلقه اتحاد، فداکاری و محبت مسلمانان جهان به واسطه خون شهدای مدافع حرم شکل گرفته و هر روز در حال تحکیم است.

اتحاد

به گزارش ایرنا محمدرضا نقدی روز دوشنبه در آئین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید علی سعد هشتمین شهید مدافع حرم دزفول در شهر امام(ره) افزود: امروز به برکت شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار، شهادت، فداکاری و محبت در حال جهانی شدن است.

وی با اشاره به فداکاری مسلمانان جهان در حادثه سیلاب ایران گفت: اکنون جوانان لبنانی، عراقی، پاکستانی و هندی با حضور در خوزستان دوشادوش جوانان این استان بیل به دست در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

وی افزود: حدود ۱۵ استان کشور گرفتار سیل شدند و نیروهای ما از دورترین مکان ها خود را در تعطیلات عید به شهرهای سیل زده رساندند و برای هموطنان فداکاری کردند که این درس ایثار و فداکاری را از محضر شهدا گرفتند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت به خانواده شهید سعد گفت: امروز با این شهید پاسدار و خانواده شهیدپرور سعد هم پیمان می شویم تا قدم جای پای شهید بگذاریم و از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

سردار نقدی بیان کرد: شهید سعد سال ها با ترک فرزند چندماهه خود هزاران کیلومتر دورتر از وطن، جهاد و فداکاری کرده است و ما نیز باید راه او را ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا پیکر شهید علی سعد هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول روز دوشنبه روی دستان عاشقان اهل بیت(ع) تشییع و در گلزار اسحاق ابراهیم(ع) به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید گرانقدر که دی ماه ۱۳۹۴ از طریق سپاه قدس به مناطق عملیاتی سوریه اعزام شد و در تاریخ پنجم بهمن ماه همان سال در خان طومان به شهادت رسید اخیرا شناسایی و به وطن بازگشت.

به گزارش ایرنا آئین وداع با پیکر شهید علی سعد دیشب(یکشنبه) در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد که با نوحه خوانی و مرثیه سرایی همراه بود.

شهید علی سعد پنجمین شهید خانواده سعد و هشتمین شهید مدافع حرم دزفول است؛ استاندار خوزستان و مسئولان محلی در تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید حضور داشتند.

عبدالحسین سعادت خواه، عارف کاید خورده، سید مجتبی ابوالقاسمی، امیر علی هیودی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی و عادل سعد دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.

کد خبر 437382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha