همشهری آنلاین: معاون رئیس‌جمهور به درآمدزایی شرکت‌های دانش‌بنیان کشور اشاره کرد و گفت: ۴۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال هستند که بین ۸۰ تا ۹۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۷ فروش داشتند.

سورنا ستاری

به گزارش فارس، سورنا ستاری در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد پارک‌های علم و فناوری در کل کشور گفت: در حال حاضر در کشور تعداد ۴۱ پارک دولتی داریم که آخرین پارک ثبت شده پارک علم و فناوری یاسوج است.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه به درآمدزایی شرکت‌های دانش‌بنیان کشور اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال هستند که بین ۸۰ تا ۹۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۷ فروش داشتند و پس آنها در سال ۹۶ معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان بود.

معاون رئیس‌جمهور به برنامه‌های گام دوم که در معاونت علمی ریاست جمهوری در دست اقدام است اشاره کرد و گفت: رونق تولید مهم‌ترین برنامه معاونت علمی است که برای مقابله با تحریم‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان را قدمی مهم در این راه دانست و گفت: مبارزه با تحریم‌ها در بخش دارو و تجهیزات پزشکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما به شمار می‌رود که برنامه گسترده‌ای برای این کار داریم و سال گذشته بخشی از آن به بازار آمد.

کد خبر 437380

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha