همشهری آنلاین: شهرام ناظری گفت: گاهی خود هنرمند نیز از مواجه شدن با جمعیت انبوهی که رو به روی او ایستاده‌اند، خجالت می‌کشد؛ همه این اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند.

شهرام ناظري

به گزارش ایسنا، به مناسبت روز ملی عطار؛  شهرام ناظری در سالن توانیر نیشابور به اجرای برنامه پرداخت؛ او پیش از اجرای خود عنوان کرد: شهرستان نیشابور یکی از مراکز تمدن بشر بوده و باعث افتخار من است که در شهرستان نیشابور هستم.

وی ادامه داد: نیشابور بزرگان زیادی را در دامان خود پرورانده و خطه شفیعی کدکنی و پرویز مشکاتیان است؛ گاهی اوقات خود هنرمند نیز از مواجه شدن با جمعیت انبوهی که رو به روی او ایستاده‌اند، خجالت می‌کشد؛ همه این اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند.

ناظری بیان کرد: من از استقبال پرشور مردم هنر دوست نیشابور شگفت‌زده شدم، در مکان‌های مختلف دنیا و در سالن‌های پنج تا هفت هزار نفره نیز کنسرت داشتم اما اشتیاق مردم به هنر آن هم با این همه سختی و مشکل، بسیار برایم ارزشمندتر است.

وی گفت: خود ما نیز می‌دانیم که جو در استان خراسان، به‌خصوص قبلاً موافق هنر و موسیقی نبوده، اگرچه خوشبختانه به تازگی آرام‌تر شده و من از مسؤولان نیشابور و تمام کسانی که حسن نیت به خرج داده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم که این افتخار را به من داده‌اند که در شهر عطار و خیام برنامه اجرا کنم.

کد خبر 437368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha