همشهری آنلاین: بایرن مونیخ هفته ۲۹ بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و از صدرنشینی خود دفاع کرد. بوروسیا دورتموند، لایپزیگ، لورکوزن، برمن، مونشن‌ گلادباخ، هوفن‌هایم و آگسبورگ از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

دوسلدورف- بايرن مونيخ
  • نورنبرگ یک − شالکه یک

رقابت‌های هفته ۲۹ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۲ آوریل/ ۲۳ فروردین) با مصاف نورنبرگ مقابل شالکه آغاز شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شالکه حفظ یک امتیاز را بیش از همه مدیون دروازه‌بان خود بود که توانست حملات متعدد نورنبرگی‌ها را با واکنش‌های خود دفع کند. شالکه و نورنبرگ در حال حاضر به ترتیب در رتب‌های ۱۵ و ۱۷ جدول به سر می‌برند.

  • آر. بی. لایپزیگ ۲ − ولفسبورگ صفر

سفیدپوش‌های آر. بی. لایپزیگ با پیروزی ۲ بر صفر بر مهمانشان ولفسبورگ، جای خود در رده سوم جدول را مستحکم کردند. لایپزیگ می‌توانست در این دیدار گل‌های بیشتر به ثمر رساند، اما نتوانست از موقعیت‌های به‌دست آمده خوب استفاده کند.

  • هانوفر صفر - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

سفیدپوش‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ در هفته ۲۹ توانستند پس از هفته‌هایی پرفراز و نشیب طعم پیروزی را بچشند. این تیم با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود، هانوفر با سه امتیاز به خانه بازگشت. گل طلایی مونشن‌گلادباخ را رافائل، هافبک تکنیکی این تیم به ثمر رساند. در حالی که مونشن‌گلادباخ در رتبه پنجم جدول است، هانوفر در قعر جدول به سر می‌برد و به احتمال قوی به لیگ دسته ۲ سقوط خواهد کرد.

  • اشتوتگارت صفر − بایر لورکوزن یک

بایر لورکوزن نیز از تیم‌های موفق هفته  بود. لورکوزن با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، اشتوتگارت را شکست داد و با کسب ۳ امتیاز توانست به رتبه هشتم جدول ارتقا یابد. اشتوتگارت در مقابل سه امتیاز مهم را از دست داد و همچنان در رتبه ۱۶ جدول به سر می‌برد.

  • وردر برمن ۲ − فرایبورگ یک

بلندپروازی وردر برمن همچنان ادامه دارد. سبزپوش‌های برمن این هفته موفق شدند با پیروزی ۲ بر یک بر فرایبورگ به رتبه هفتم جدول ارتقا پیدا کنند. این نتیجه با توجه به عملکرد تهاجمی برمن عادلانه بود. فرایبورگ در حال حاضر در رده ۱۳ جدول قرار دارد.

  • فورتونا دوسلدورف یک − بایرن مونیخ ۴

پیشتازی بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. مونیخی‌ها عصر یکشنبه در پایان هفته ۲۹ بوندس‌لیگا توانستند با پیروزی ۴ بر یک بر میزبان خود، فورتونا دوسلدورف از صدرنشینی خود دفاع کنند. بایرن مونیخ در این دیدار از هر لحاظ بر دوسلدورف برتری داشت. کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

  • هوفن‌هایم ۲ − هرتا برلین صفر

هوفن‌هایم نیز از تیم‌های موفق هفته بود. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم با نتیجه ۲ بر صفر از سد مهمان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین گذشته و به رتبه ششم جدول ارتقا یافتند. هوفن‌هایم در این دیدار تیم برتر میدان بود و اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد، می‌توانست فستیوال گل به راه بیاندازد. هرتا برلین در حال حاضر در رده ۱۱ جدول قرار دارد.

  • بوروسیا دورتموند ۲ − ماینتس یک

بوروسیا دورتموند نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۲۹ به ثبت رساند. زردپوش‌های دورتموند که میزبان ماینتس بودند، در حضور ۸۰ هزار تماشاگر مهمان خود را ۲ بر یک شکست دادند و سرسختانه در تعقیب بایرن مونیخ هستند. جیدون سانچو با زدن هر دو گل دورتموند در این مصاف یکی از چهره‌های درخشان میدان بود. دورتموند در حال حاضر تنها یک امتیاز با بایرن مونیخ، صدرنشین جدول فاصله دارد.

  • آینتراخت فرانکفورت یک − آگسبورگ ۳

آینتراخت فرانکفورت که در فصل جاری خوش درخشیده، در آخرین دیدار هفته ۲۹ بوندس‌لیگا در خانه خود به مصاف آگسبورگ رفت. فرانکفورتی‌ها که به حضور در رقابت‌های بین‌المللی در فصل آتی امید بسته‌اند، با نتیجه ۳ بر یک از مهمان خود شکست خورده و سه امتیاز مهم را از دست دادند. فرانکفورت در حال حاضر در رده چهارم به سر می‌برد و آگسبورگ در رتبه ۱۴ جدول است.

کد خبر 437352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha