برپایی «نوروزگاه» در معابر اصلی و پر تردد تهران با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت بهاری پایتخت‌نشینان، امسال جدی‌تر از سال‌های گذشته توسط مدیریت شهری پایتخت پیگیری و اجرا شد.

لحظات ورزشي

به گفته مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، نوروزگاه‌ها در ۴۰ نقطه شهری ایجاد شدند که در ۵ محور اصلی بلوار کشاورز، خیابان ولی‌عصر(عج)، برج میلاد، دریاچه خلیج‌فارس، اراضی عباس‌آباد و خانه هنرمندان، پرشورتر بود و با استقبال شهروندان و مهمانان نوروزی مواجه شد. «ابوالفضل رفیع» با اشاره به نوروزگاه بلوار کشاورز می‌گوید: «امسال در همه نوروزگاه‌ها به‌ویژه در نوروزگاه بلوار کشاورز که در ۲ لاین وسط بلوار به مساحت ۳ و نیم کیلومتر برنامه اجرا می‌شد و هر روز شاهد حضور هزاران نفر از شهروندان بودیم.»

به گفته «محمدرضا دهداری‌پور» شهردار منطقه ۶، امسال تلاش شد که در نوروزگاه‌ها فضای بهتر و جذاب‌تری برای شهروندان خلق شود و کیفیت برنامه‌ها بالاتر رود. «فاطمه ذوالقدر» نماینده مردم تهران هم از این نوروزگاه بازدید کرد و برنامه‌ها را نسبت به سال گذشته متنوع دانست و گفت: «این برنامه‌ها هم در شناخت جاذبه‌های گردشگری تهران و هم در فرهنگسازی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مؤثر است.

بلوار کشاورز و میدان ولی‌عصر(عج) از قدیمی‌ترین نقاط تهران است و برگزاری نوروزگاه در این منطقه موجب می‌شد که مردم غیر از تماشای آثار هنری به جاذبه‌های تاریخی منطقه توجه کنند.» به گفته «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران، نوروزگاه بلوار کشاورز نسبت به سال گذشته پررونق‌تر و متنوع‌تر بود: «آنچه بیش از همه قابل تأمل است، تنوع برنامه‌های فرهنگی و مفرح در نوروزگاه‌هاست که بی‌تردید برای شهروندان و گردشگران جذابیت دارد.» 

کد خبر 437180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha