شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو پرسپولیس را قهرمان نکرده است گفت؛ قهرمانی‌های دو سال اخیر حاصل زحمات مدیران باشگاه بود.

جعفر كاشاني

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌وگو با مهر این سخنان و موارد دیگری را بیان کرد.

  • آقای برانکو روز گذشته طوری صحبت کرد که گویا به زودی از پرسپولیس جدا می‌شود؟ در جریان صحبت‌های سرمربی خود هستید؟

باشگاه پرسپولیس شخصیتش متکی به فرد نیست؛ به جمع است. جعفر کاشانی که به تنهایی برای پرسپولیس شخصیت نمی‌آورد. شخصیت را قدیمی‌هایی برای پرسپولیس آورده‌اند که خیلی از آنها در خاک آرمیده‌اند. این شخصیت را می‌توانند تبلور ببخشند. با رفتن یا آمدن یک نفر شخصیت پرسپولیس لطمه نمی‌خورد. پرسپولیس باید به روند فرهنگ سازی‌اش ادامه بدهد.

  • اما برانکو دو بار عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده است.

پرسپولیس دو بار قهرمان شده است. آقای برانکو مربی‌اش بوده است. برانکو تیم را قهرمان نکرده است! مجموع مدیریت باشگاه نتیجه‌اش شده است قهرمانی! انسجام مدیریت باشگاه نتیجه‌اش قهرمانی شده است. این قهرمانی‌ها حاصل مدیریت باشگاه و حمایت بی‌دریغ هواداران باشگاه است.

  • شاید در سال‌هایی انسجام و همدلی در باشگاه وجود داشته ولی پرسپولیس به خاطر دانش مربیانش و یا مشکلات فنی قهرمان نشده است. با این موضوع موافق هستید؟

بله ولی وقتی باشگاه منسجم باشد، توانمندی مربی خودش را نشان می‌دهد! اگر معلم گچ و کتاب نداشته باشد باید چه کار کند؟ مدیریت منسجم باشگاه در چند سال و حمایت مسئولان ورزش و هواداران موجب شده باشگاه به روند پیشرفتش ادامه بدهد و امیدوارم این امر کماکان تحقق پیدا کند.

کد خبر 437143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha