همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: صادقانه بگویم خیلی وضعمان خوب نیست.

ايرج عرب پرسپوليس

به گزارش مهر، ایرج عرب درباره شرایط پرسپولیس و اینکه آیا این باشگاه بحران مالی دارد یا خیر، گفت: تیم از نظر فنی شرایط خوبی دارد ولی صادقانه بگویم وضعمان خیلی خوب نیست. سعی می‌کنیم مصاحبه‌هایمان جنبه مثبت داشته باشد. درآمدها ثابت و هزینه‌ها متغیر است. هم در بحث ریالی و هم ارزی دچار نوسان قیمت هستیم.

وی افزود: وقتی به امارات رفتیم بازی با الاهلی ۱۰ برابر برای ما هزینه داشت. باید یک عدد کوچک پیش‌بینی می‌کردیم ولی با افتادن بازی در یک کشور دیگر هزینه‌ها ۱۰ برابر شد. این هزینه‌ها را باید از جای دیگری تأمین کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: سعی می‌کنیم هزینه‌ها را مدیریت کنیم. خیلی هم صرفه جویی کردیم و البته نگذاشتیم برای تیم مشکلی ایجاد شود. برای بازی با الاهلی هم بهترین شرایط را فراهم کردیم. این ظاهر موضوع است. در باطن هم ما داریم سختی‌هایی را تحمل می‌کنیم. مشکلات همه جا هست. ما درآمد ثابتی از اسپانسر داریم ولی هزینه ریالی و ارزی متغیر است.

عرب درباره حضور برانکو در تیم ملی گفت: همیشه گفته‌ایم که این موضوع مطرح نبوده است. هیچ چیز رسمی نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ایم. در باشگاه پرسپولیس این موضوع مطرح نیست. در فدراسیون هم چیزی مطرح نشد.

کد خبر 437040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha