پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: درام نت‌فیکس که قرار است شخصیت پرنسس دایانا را تصویر کند، بازیگر ایفای این نقش را انتخاب کرد.

سينما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اِما کورین بازیگر تازه‌کاری است که برای ایفای نقش لیدی دایانا انتخاب شده است. پیتر مورگان خالق این سریال با صدور بیانیه‌ای از اما کورین نام برده و از استعداد او به عنوان عنصری گیرا برای ایفای این نقش یاد کرده است. در ضمن گفته شده او به خوبی می‌تواند یادآور زیبایی دایانای جوان باشد. در عین حال این توانایی در او مشاهده می‌شود که بتواند نقش دایانا را از زمانی که نوجوان بود تا وقتی به یکی از پرقدرت‌ترین زنان دنیا بدل شد، تصویر کند.

کورین نخستین نقش‌آفرینی‌اش را در درامی تاریخی به تازگی انجام داده که جنبش زنان در سال ۱۹۷۰ را تصویر می‌کند. این جنبش در پی برهم‌زدن رقابت‌های ملکه زیبایی جهان بودند که در لندن برگزار می‌شد.

شخصیت دایانا از فصل چهارم سریال «تاج» دیده خواهد شد.

کورین جدیدترین بازیگری است که به این سریال که بیانگر داستان‌های خانواده سلطنتی بریتانیا است، اضافه می‌شود.

فصل سوم این سریال اواخر ۲۰۱۹ روی آنتن می‌رود و اولیویا کولمن در آن در نقش ملکه الیزابت بازی می‌کند. کلر فوی قبلاً این نقش را ایفا کرده بود. توبیاس منزِس نیز در نقش پرنس فیلیپ همسر ملکه بازی کرده است که در فصل قبل و در دوران جوانی نقشش را مت اسمیت ایفا کرده بود. هلنا بونهام کارتر نیز جایگزین ونسا کربی در نقش پرنسس مارگارت شده است.

گیلیان اندرسون و امرالد فِنِل نیز به این سریال ملحق شده‌اند تا نقش مارگارت تاچر و کامیلیا پارکر را در فصل ۳ و ۴ بازی کنند.

فصل سوم بر دوره ویلسون از ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۰ و از ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۶ دوره نخست وزیری هاوارد ویلسون و فصل چهارم بر دوره مارگارت تاچر و دایانا متمرکز است.

این سریال درام از سال ۲۰۱۷ روی آنتن رفته است.

گفته شده این سریال در ۶ فصل همه زندگی ملکه الیزابت را تا به امروز روایت می‌کند.

کد خبر 436880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha