همشهری آنلاین: برخی منابع خبری به دنبال برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی حضور غیرقانونی دوربین‌های مخفی در صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات توسط حزب نتانیاهو را افشا کردند.

انتخابات اسرائيل

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، اعراب سرزمین اشغالی می‌گویند که حزب لیکود نتانیاهو برای جلوگیری از شرکت اعراب در رأی‌گیری پارلمان در صندوق‌های رأی دوربین‌های مخفی نصب‌کرده‌اند.

به دنبال افشای این خبر، کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی این اقدام حزب لیکود را غیرقانونی اعلام کرد.

در پاسخ کمیته انتخابات، مقامات حزب لیکود در بیانیه‌ای از نصب دوربین‌های مخفی در صندوق‌های رأی‌گیری در شهرهای عرب نشین حمایت و عنوان کرد، مشکل از اقدامات ما نیست بلکه از نوع رفتار جامعه اعراب است.

به گفته کمیته انتخابات، تنها مقامات کمیته و پلیس می‌توانند از روند انتخابات در صندوق‌های رأی‌گیری نظارت کنند و این اقدام حزب لیکود غیرقانونی است.

بر اساس گزارش کمیته انتخابات، حزب لیکود بنیامین نتانیاهو از طریق دوربین‌های نصب‌شده بر پیراهن بیش از یک هزار و ۲۰۰ ناظر انتخاباتی از روند رأی‌گیری اعراب به‌صورت غیرقانونی فیلم‌برداری کرده اند.

به گزارش ایرنا، انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در حالی از صبح امروز سه‌شنبه آغازشده که صهیونیست‌ها در این انتخابات زودهنگام برای ساقط کردن دولت نتانیاهو یا ماندن آن بر مصدر امور، در فلسطین اشغالی تصمیم می گیرند. انتخاباتی که بر اساس آخرین نظرسنجی ها نتانیاهو با شکست های نظامی و اقتصادی در معرض اضمحلال بود که در این میان بیانیه ترامپ علیه بخشی از نیروهای مسلح ایران بهترین هدیه انتخاباتی امریکا به رژیم غاصب صهیونیستی و نتانیاهو بود.

پیش‌بینی‌شده که نخستین نتایج این انتخابات با خاتمه رأی‌گیری و بر مبنای نظرخواهی انجام‌شده از رأی‌دهندگان به هنگام خروج از حوزه‌های رأی‌گیری منتشر شود.

این انتخابات مشخص خواهد کرد که آیا بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برای پنجمین دور به نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی خواهد رسید یا خیر.

رقیب اصلی نتانیاهو در این انتخابات بنی گانتس، فرمانده سابق ارتش اسرائیل و رهبر حزب «آبی و سفید» است و نظرسنجی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند حزب او ۳۱ کرسی کنست (مجلس رژیم صهیونیستی) را از آن خود کند.

کد خبر 436783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha