همشهری آنلاین: مدیر داخلی کتاب‌فروشی نشر اسم از افتتاح دومین کتاب‌فروشی این مجموعه و فروش کتاب با تخفیف و با هدف کمک به سیل‌زدگان خبر داد.

افتتاح کتاب‌فروشی اسم و فروش به‌نفع سیل‌زدگان

 سورنا جوکار؛ مدیر داخلی کتاب‌فروشی نشر اسم در گفت‌وگو با خبرگزاری ایبنا درباره افتتاح کتاب‌فروشی نشر اسم بیان کرد: دومین کتاب‌فروشی نشر اسم با 100 متر مربع مساحت در حال حاضر با 10 هزارعنوان کتاب تجهیز شده است. علاوه‌بر کتاب،‌ فروش اسباب‌بازی و کافه نیز دراین فضا پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مقدمات مراسم افتتاح دومین کتاب‌فروشی نشر اسم از دو ماه پیش آغاز شده و  پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه با حضور جمعی از اهالی قم و نویسندگان همکار نشر اسم برگزار می‌شود.

جوکار درباره ایجاد فضای بازی و فروش انواع لوازم تزئینی ادامه داد: همه تلاش ما در ایجاد فضای بازی، کافه و همچنین فروش انواع گیفت زمینه‌سازی برای ترویج کتاب و مطالعه است.  

وی درباره افتتاح کتاب‌فروشی در وضعیت فعلی بازار نشر بیان کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از مسائل طرح شده درباره وضعیت نشر ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد است. در کتاب‌فروشی نشر اسم نزدیک به 40 نفر به فعالیت مشغولند که همگی از این راه ارتزاق می‌کنند.
 
جوکار افزود: استفاده فعالان حوزه نشر به‌ویژه کتاب‌فروشان از فضای مجازی برای تبلیغ تازه‌های نشر، تلفیق کتاب‌فروشی با کافه به افزایش فروش و رونق کتاب‌فروشی‌ها کمک کرده است؛ علاوه‌براین ارتباط موثر و حتی دوستانه کتاب‌فروش با مشتری پاخور کتابفورشی را افزایش می‌دهد.

مدیر داخلی کتاب‌فروشی نشر اسم گفت: هم زمان با روز افتتاحیه فروش کتاب با تخفیف را پیش‌بینی شده است. عواید فروش کتاب‌ها برای آسیب‌دیدگان از سیل‌ اخیر ارسال خواهد شد.

کد خبر 436739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha