همشهری‌آنلاین: قاضی سراج در پی شروع موج جدید بارش‌های بهاری با همراهی مدیران ارشد شهری پایتخت از روددره قوری چای واقع در ناحیه سه ورودی غربی پایتخت بازدید کرد.

بازديد قاضي سراج از قوري‌چاي

قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور را در این بازدید،  یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و رحمانی شهردار منطقه۲۱ همراهی کردند.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، قاضی سراج  در پی شروع موج جدید بارش‌های بهاری سال۹۸ با حضور در منطقه ۲۱ و بازدید از روددره قوری چای، ‌ از نزدیک در جریان اقدامات پیشگیرانه شهرداری این منطقه برای جلوگیری از وقوع سیل احتمالی قرار گرفت.

بنابر این گزارش و با توجه به اهمیت بالای منطقه۲۱ از جهت وجود روددره قوری چای در این منطقه و امکان سیلابی‌شدن آن و همچنین پایش اصولی وضعیت معابر و کانال‌ها، قاضی سراج با هدف بررسی وضع موجود و ارائه راهکارهای لازم از این رود دره در ناحیه سه ورودی غربی پایتخت بازدید کرد.

لازم به ذکر است در خلال این بازدید میدانی، توضیحاتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه نظیر لایروبی مسیل‌ها و آبراه‌ها و رودخانه‌ها، لزوم استقرار ایستگاه‌های خدمات شهری در نقاط مختلف منطقه و همچنین ماشین‌آلات سنگین اعم از لودر و بیل مکانیکی توسط مدیران شهری پایتخت ارائه شد.

کد خبر 436616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha