همشهری آنلاین: همزمان با پایان تعطیلی‌های سال نو و در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز ماه رمضان، پخش چند سریال تازه از تلویزیون آغاز می‌شود.

سريال دنگ و فنگ روزگار

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه یک که امسال با «نون خ» به کارگردانی و بازی سعید آقاخانی نوروزی موفق پشت سر گذاشت، میزبان مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» می‌شود؛ سریالی طنز و پربازیگر به کارگردانی جواد مزدآبادی که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر روز حوالی ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخشاهی، بیژن بنفشه‌خواه، زهره فکورصبور، سوگل طهماسبی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، مهدی امینی‌خواه، ساعد هدایتی، شیرین آقارضاکاشی، پانته‌آ مهدی‌نیا، سینا رازانی، زهرا داودنژاد، مهری آل‌آقا، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، فریده دریامج و... بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی هستند.

آخرین قسمت سریال نوروزی «بر سر دوراهی» شنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و پس از آن نوبت به فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی می‌رسد. نکته جالب اینکه فصل اول این سریال از شبکه یک پخش شده بود و حالا ادامه آن سهم شبکه دو شده است. این شبکه مجموع «دلدار» از برادران محمودی را برای جدول پخش ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق‌شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیرآزاد و صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ بازیگران فصل دوم «روزهای بی‌قراری» هستند و چند بازیگر پیشکسوت شهرهای تبریز و مشهد هم کنار آنها ایفای نقش کرده‌اند. داستان درباره زندگی زنی به نام ساراست که از همسرش جدا شده و باید برای یافتن هویت خود راهی سفری طولانی با یک فرش نفیس از دوران مشروطه شود.

شبکه سه تا دو روز پس از پایان تعطیلی‌های نوروزی همچنان «زوج یا فرد» را در جدول پخش دارد و قسمت‌های پایانی آن را ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن می‌کند. سریال تازه این شبکه «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی است که حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان فیلمنامه آن را با حال و هوای طنز نوشته‌اند.

سیروس گرجستانی که از بازیگران اصلی سریال «دنگ و فنگ روزگار» شبکه یک است، در «شرایط خاص» هم حضوری جدی دارد و کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسداللهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی دیگر نقش‌های اصلی آن را ایفا کرده‌اند. این مجموعه هر روز ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

«اُ مثبت» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی، «امروز و فردا»، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار»، «اولین انتخاب»، «کلانتر ۱» ساخته محسن شاه‌محمدی، «خانه به دوش» رضا عطاران و «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان سریال‌های شبکه آی‌فیلم هستند که به ترتیب از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روی آنتن می‌روند و البته پخش برخی از آنها از روزهای آینده آغاز می‌شود.

کد خبر 436373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha