همشهری آنلاین: دورتموند با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ولفسبورگ و تساوی همزمان بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ بار دیگر صدر جدول را فتح کرد. فرانکفورت، هوفن‌هایم، برمن، دوسلدورف، نورنبرگ، لایپزیگ و شالکه از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

اينتراخت فرانكفورت
  • هوفن‌هایم ۴ − بایر لورکوزن یک

رقابت‌های هفته ۲۷ بوندس‌لیگا با دیدار هوفن‌هایم مقابل بایر لورکوزن آغاز شد. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم در دوئل با لورکوزن هم از لحاظ دفاعی و هم از لحاظ تهاجمی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و این مصاف خانگی را با نتیجه ۴ بر صفر به سود خود به پایان بردند. هوفن‌هایم و لورکوزن به ترتیب در رده‌های نهم و هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

  • بوروسیا دورتموند ۲ − ولفسبورگ صفر

برنده بزرگ رقابت‌های هفته ۲۷ بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند بود که در پی پیروزی ۲ بر صفر مقابل ولفسبورگ توانست بار دیگر از بایرن مونیخ پیشی بگیرد و پیشتاز جدول رده‌بندی شود. مصاف دورتموند و ولفسبورگ پس از ۹۰ دقیقه می‌رفت که با تساوی بدون گل پایان یابد که پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی دورتموند در واپسین لحظات گلی به ثمر رساند و پیروزی شیرین زردپوش‌ها را رقم زد.

  • فرایبورگ یک − بایرن مونیخ یک

بایرن مونیخ در هفته ۲۷ مهمان سرخ‌پوش‌های فرایبورگ بود. مونیخی‌ها هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر میزبان خود برتری داشتند، اما در استفاده از موقعیت‌ها ضعیف عمل کرده و در نهایت نیز ناچار شدند به تساوی یک بر یک بسنده کنند. بایرن مونیخ در پی این تساوی به رتبه دوم جدول تنزل کرد و در حال حاضر از دورتموند ۲ امتیاز کمتر دارد.

  • آر. بی. لایپزیگ ۵ − هرتا برلین صفر

آر. بی. لایپزیگ نیز از تیم‌های موفق هفته بود. این تیم با پیروزی ۵ بر صفر مقابل مهمان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین سه امتیاز مهم به دست آورد و جای خود در رتبه سوم جدول رده‌بندی را تثبیت کرد. یوسف پاولسن سه گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند و سهم بزرگی در پیروزی لایزپیگ داشت.

  • وردر برمن ۳ − ماینتس یک

بلندپروازی سبزپوش‌های برمن همچنان ادامه دارد. وردر برمن این هفته  توانست مهمان خود، ماینتس را ۳ بر یک شکست دهد و با این پیروزی و کسب سه امتیاز به رتبه ششم جدول رده‌بندی ارتقا یابد. ماکس کروزه، کاپیتان و مهاجم وردر برمن دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و سازنده دیگر گل برمن بود.

  • نورنبرگ ۳ − آگسبورگ صفر

یکی از دوئل‌های حساس هفته مصاف  نورنبرگ و آگسبورگ بود که هر دو در رده‌های پایین جدول به سر می‌برند و خطر سقوط به لیگ دسته دوم آنها را تهدید می‌کند. نورنبرگ در این مصاف توانست در پی پیروزی ۳ بر صفر نفس راحتی بکشد و سه امتیاز مهم به دست آورد.

  • هانوفر صفر − شالکه یک

بحران تیم هانوفر همچنان ادامه دارد. سرخ‌پوش‌های هانوفر که در هفته ۲۷ میزبان شالکه بودند، علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی یک بر صفر از حریف شکست خوردند. در حالی که هانوفر همچنان در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد، شالکه توانست با این موفقیت نفسی راحت بکشد و به رتبه ۱۴ جدول ارتقا یابد. گل طلایی شالکه در این مصاف را سردار، مهاجم این تیم در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند.

  • فورتونا دوسلدورف ۳ − بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

فورتونا دوسلدورف که در فصل جاری به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته، توانست این هفته موفقیتی مهم مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ را جشن بگیرد. سرخ‌پوش‌های دوسلدورف با پیروزی ۳ بر یک در این مصاف سه امتیاز مهم کسب کرده و جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کردند. مونشن‌گلادباخ در مقابل به رتبه پنجم تنزل کرد.

  • آینتراخت فرانکفورت ۳ − اشتوتگارت یک

آخرین دیدار هفته ۲۷ بوندس‌لیگا با مصاف آینتراخت فرانکفورت مقابل اشتوتگارت به پایان رسید. فرانکفورت با پیروزی ۳ بر یک در این دیدار خانگی سه امتیاز مهم به دست آورد و به رتبه چهارم جدول ارتقا یافت. فرانکفورتی‌ها که در فصل جاری خوش درخشیده‌اند، از شانس خوبی برای حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آتی برخوردارند. فلیپ کوستیچ با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

کد خبر 436357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha