همشهری آنلاین: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدنه نیروهای مسلح از جمله بخش های مختلف سپاه در کنار مردم سیل زده و خسارت دیده استان های مختلف کشور تا زمان بهبود وضعیت مناطق آسیب دیده هستند.

سردار امیرعلی حاجی زاده

سردار امیرعلی حاجی زاده روز پنجشنبه در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همان ساعات اولیه بروز سیلاب نیروهای مسلح از جمله سپاه در حوزه های ترابری، هوایی، زمینی به کمک مردم سیل زده شتافت و این روند کماکان ادامه دارد.

وی افزود: گام اول کمک های سپاه به مناطق سیل زده در زمینه تامین مایحتاج ضروری چون اقلام غدایی، بهداشتی، پتو، چادر است و در مراحل بعدی در احداث و مرمت جاده ها، ابنیه، منازل مسکونی نیز مشارکت خواهد کرد.

حاجی زاده یادآور شد: هم اکنون به خاطر وضعیت نامناسب و حاد خوزستان هواپیماهای بدون سرنشین مدام در حال تردد در آن منطقه و رصد اطلاعاتی وضعیت و شرایط استان سیل زده خوزستان هستند.

وی با تقدیر از وفاق و همدلی مردم و مسئولان لشگری و کشوری در کمک رسانی به استان های خسارت دیده از سیل تاکید کرد: این همراهی ها نشان دهنده همراهی و مانور بزرگ یکپارچگی جمهوری اسلامی در یاری رساندن به هموطنان خسارت دیده است.

به گزارش ایرنا، سردار حاجی زاده یک محموله 25 تنی از کمک های سپاه پاسداران شامل مواد غدایی و نوشیدنی، چادر، پتو، بهداشتی و ... را با خود به ایلام آورد تا در بین مناطق آسیب دیده ماژین و چم شیر توزیع شود.

بازدید از نقاط سیل زده سیروان و دره شهر و بررسی وضعیت مردم و آسیب های ناشی از سیلاب از دیگر برنامه های سردار حاجی زاده در استان ایلام است.

کد خبر 436261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha