چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی این استان، از ورود سامانه جدید بارشی در هفته آینده خبر داد.

جاده باران

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی استان مازندران طی روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس نتایج آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین آسمان استان صاف تا نیمه ابری با افزایش ابر و در مناطق ساحلی در جلوگیری با احتمال صبحگاهی پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: آسمان استان در روز پنجشنبه هفته جاری نیمه ابری در بعدازظهر و شب به ویژه در غرب استان با افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

اسدی با بیان اینکه در روز جمعه آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر خواهد بود، گفت: در روز شنبه ۱۷ فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری از بعد از ظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با بارندگی و وزش باد خواهد بود.

وی تصریح کرد: در روز یکشنبه هفته آینده نیز آسمان مازندران ابری گاهی همراه با بارندگی، در ارتفاعات با بارش برف و وزش باد و کاهش دما خواهد بود، همچنین در روز دوشنبه ۱۹ فروردین نیز آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

کد خبر 436184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha