همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش و دولت تمام قد در کنار مردم صبور و سیل‌زده سراسر کشور هستند و امکانات لازم برای بازگشایی مدارس در اختیار قرار می‌گیرد.

سيد محمد بطحايي

به گزارش فارس، سیدمحمد بطحایی در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: در شهرستان آق‌قلا حدود ۱۰ مدرسه دچار آبگرفتگی شده است و سیلاب هنوز خارج نشده است. در شهرستان گمیشان نیز هشت مدرسه دچار آبگرفتگی است.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش و دولت تمام قد در کنار مردم صبور و سیل‌زده سراسر کشور هستند و امکانات لازم برای بازگشایی مدارس در اختیار قرار می‌گیرد. کارهای خوب انجام شده از شدت آسیب‌ها در مناطق سیل‌زده کاسته است؛ مدارسی داریم که باید بعد از تعطیلات نورزی آماده شود.

بطحایی افزود: به دلیل طولانی شدن زمان آبگرفتگی حدود ۱۰ مدرسه در آق‌قلا نیاز به تخریب و بازسازی دارد؛ ایمنی این مدارس به شدت کاهش یافته و باید تخریب شود.

وی از ارسال حدود ۵۰ کانکس به مناطق سیل‌زده استان خبر داد و گفت: تعدادی از کانکس‌ها در حال ارسال است تجهیزات کلاسی و کمک آموزشی برای مدارس فرستادیم تا با اختلال مواجه نشوند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: به تشخیص ستاد بحران و مقامات استانی امید است که بتوانیم مدارس را در ۱۷ فروردین همزمان با مدارس کشور بازگشایی شود.

کد خبر 436116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha