سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با توجه به شرایط جوی و وقوع سیل، تا ۲۴ فروردین تعطیل هستند.

دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وقوع سیل در نواحی مختلف کشور و نیز اعلام وضعیت فوق‌العاده در خوزستان، تمام کلاس‌های درس و نیز سایر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی تا تاریخ شنبه ۲۴ فروردین تعطیل اعلام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، بنابراین با توجه به تعطیل بودن خدمات دانشجویی در تمام بخش‌های دانشگاه از جمله کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، سرویس‌های تردد و سلف سرویس‌ها، از دانشجویان درخواست می‌شود از هر گونه مراجعه به دانشگاه خودداری کنند. دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها می‌توانند از تاریخ جمعه ۲۳ فروردین به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.

همچنین بخش‌های اداری دانشگاه شهید چمران از تاریخ شنبه ۱۷ فروردین مطابق روال معمول فعال است و کلیه همکاران اداری و اعضای هیات علمی باید در محل کار خود حاضر باشند.

دانشگاه شهید چمران اهواز دارای بیش از ۱۵ هزار و ۸۶۰ دانشجوی فعال، بیش از ۲۷۰ رشته - گرایش و بیش از ۵۸۳ عضو هیات علمی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان نیز اعلام کرد: فعالیت آموزشی این دانشگاه نیز به دلیل شرایط جوی و همجواری دانشگاه با رودخانه کارون تا ۲۴ فروردین تعطیل است.

محمدرضا صالحی افزود: اما کارمندان و اعضای هیات علمی باید سر کار حاضر باشند.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در ملاثانی مرکز شهرستان باوی در شمال اهواز واقع است.

به دلیل بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان و بالادست این استان ناشی از باز شدن دریچه‌های سدها، از دهم فروردین در خوزستان وضعیت فوق‌العاده اعلام شده است.

کد خبر 436113
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha