سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور پس از سه روز سفر به مناطق درگیر سیل در غرب و جنوب غرب کشور، به تهران بازگشت.

جهانگیری
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما، اسحاق جهانگیری در سفر سه روزه خود به استان های کرمانشاه، لرستان و خوزستان با بازدید از مناطق سیل زده سه استان، در جلسات ستاد مدیریت بحران استان های کرمانشاه ، لرستان و خوزستان شرکت کرد و دستورات لازم را خطاب به استانداران، فرمانداران و سایر مقامات استانی صادر کرد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین با بازدید از مناطق سیل زده ، با مردم این مناطق دیدار کرد و ضمن ابراز همدردی، بر لزوم تسریع مقامات استانی برای جلوگیری از بحران انسانی و اهمیت حفظ جان و زندگی انسان ها در مقابل خطرات ناشی از سیل تاکید کرد.
جهانگیری همچنین با تاکید مجدد بر ضرورت جبران خسارت های مادی و مالی مردم و کشاورزان، ابراز امیدواری کرد شیرینی بارش رحمت الهی با تلخی داغ مرگ هموطنان، جایگزین نشود و تلفات انسانی و خسارات مادی، با تدابیر اندیشیده شده، به حداقل ممکن برسد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از همکاری و بسیج امکانات همه دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، امدادی و بسیج مردمی و عموم مردم ایران در جریان سیل اخیر تشکر و ابراز امیدواری کرد : این سیلاب که ۲۴ استان کشور را درگیر کرده، به نماد همدلی و اتحاد همه مردم ایران تبدیل شود.
کد خبر 436086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha