همشهری آنلاین: جانشین انتظامی شهرستان رودبارجنوب از شناسایی و دستگیری قاتل خانمی ۲۹ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات پلیس آگاهی این شهر خبر داد.

قاتل در کمتر از 12 ساعت در رودبار جنوب دستگیر شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری سرهنگ ناصر کوهستانی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل خانمی ۲۹ ساله در یکی از روستاهای رودبار جنوب، بلافاصله اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی رودبارجنوب اظهارداشت: در ادامه در اجرای دستور مقام قضایی جسد مقتوله جهت کالبد شکافی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری عامل وقوع جنایت آغاز شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات اولیه از اعضای خانواده متوفی مشخص شد که بین مقتوله و برادرش اختلافات شدیدی وجود داشته که ناپدید شدن ناگهانی برادر مقتوله ظن ماموران را در خصوص احتمال وقوع قتل توسط وی به یقین تبدیل کرد.

سرهنگ کوهستانی تصریح کرد: در ادامه مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم را که متواری شده بود کمتر از ۱۲ ساعت از زمان وقوع قتل در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی رودبارجنوب با اشاره به تحویل قاتل به مراجع قضایی افزود: این فرد صراحتا به ارتکاب قتل اقرار کرده و معترف شد در پی اختلاف بوجود آمده، خواهر خود را با شلیک اسلحه شکاری از ناحیه کتف به قتل رسانده است. ایرنا

کد خبر 436050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha