همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع طوفان شدید در نایین خبر داد گفت: طوفان شیشه‌های بیش از ۵۰ خودرو مسیر جاده نایین - یزد و به شماری از واحد مسکونی بخش مرکزی نایین خسارت وارد کرده است.

طوفان

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایرنا از مسافران نوروزی خواست به همین دلیل از تردد در این محور خودداری کنند، افزود: ظهر امروز، دوشنبه ۱۲ فروردین، طوفان شدیدی با ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، شهرستان نایین و جاده‌های ارتباطی آن را در نوردید و برق بخشی از این شهرستان را قطع کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: هم اکنون به دنبال شدت طوفان تمام مسیرهای منتهی به شهرستان نایین شامل اردستان - نایین، یزد - نایین، سگزی - نایین، و جندق - نایین مسدود شده است.
شیشه فروش افزود: در روستای کجان از توابع نایین به دلیل شدت و سرعت طوفان، سقف تعدادی از خانه‌ها برداشته شده و به چند دستگاه خودرو آسیب رسیده است. وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد که از تردد در سطح شهر و جاده‌ها خودداری کنند.

شیشه فروش، وضعیت غرب و جنوب استان را همچنان همراه با بارندگی عنوان کرد و گفت: بدنبال طغیان رودخانه‌ها در سمیرم، برخی مناطق این شهرستان با آبگرفتگی و مسدود شدن راه‌ها مواجه شده است. وی یادآور شد: به علت بارش شدید باران ارتباط مخابراتی هفت روستا در فریدونشهر و برق ۲ روستا در پشتکوه شهرستان فریدونشهر قطع شده است.

شیشه فروش، همچنین با اشاره به بروز سیل در استان لرستان از اعزام ۵۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر اصفهان به همراه تجهیزات کامل برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده آن استان خبر داد.

وی یادآور شد: همچنین ۳۰ نیروی عملیاتی شهرداری اصفهان نیز به همراه ۳۰ دستگاه پمپ آبکش و ۱۵ دستگاه ماشین آلات سنگین برای کمک به مردم سیلزده لرستان اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وضعیت نامناسب شهرستان‌های استان لرستان به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی از اتوبوس‌ها و خودروهایی که قصد عبور از این منطقه را دارند خواست که به جای تردد از محور الیگودرز - ازنا و درود از مسیرهای جایگزین در استان مرکزی استفاده کنند.

کد خبر 436034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha