شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیونل مسی در یک مصاحبه رادیویی از خشم و نارضایتی خود نسبت به رسانه‌های آرژانتینی خبر داد و گفت دیگر به این مزخرفات عادت کرده‌ام

ليونل مسي

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ تصمیم به خداحافظی موقت با تیم ملی آرژانتین گرفت اما پس از ۱۰ ماه بار دیگر به بازی‌های ملی برگشت و برابر ونزوئلا به میدان رفت. در دیداری که آرژانتین شکست خورد و مسی نتوانست کار خاصی انجام دهد.

او سپس به دلیل مصدومیت به بارسلونا برگشت و بازی دوستانه برابر مراکش را از دست داد. در آرژانتین هنوز هم معتقدند که مسی تعصب لازم را به تیم ملی ندارد و حتی ادعا کرده‌اند که او مصدومیت را بهانه کرده تا به تیم باشگاهی‌اش برگردد. برخی حتی شرکت در مرسم غسل تعمید پسر سسک فابرگاس را دلیل ترک اردوی آرژانتین توسط مسی عنوان کرده‌اند.

مسی در مصاحبه با رادیو آرژانتین به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «دیگر به این مزخرفات عادت کرده‌ام. مرتب علیه من دروغ می‌گویند و متاسفانه مردم هم باور می‌کنند. دیگر این مسائل باعث تعجب من نمی‌شود ولی طبعا باعث عصبانیتم می‌شوند چون به مردم چیزهای غیرواقعی را القا می‌کنند.

من از چند ماه پیش مشکلاتی در لگن و ماهیچه ران دارم و همین باعث شده در برخی بازی‌ها به میدان نروم. در اردوی تیم ملی از همان ناحیه بازهم دچار مشکل شدم و نمی‌توانستم مقابل مراکش ریسک کنم. مصدومیت از این ناحیه پیچیده است و تنها راه درمانش استراحت بیشتر است. شرایطم بهتر شده ولی خوب خوب نیستم. باید مراقب خودم باشم.»

  • جام جهانی و فشار رسانه‌ها:

«اگر به جام جهانی نمی‌رفتیم، قطعا یک فاجعه تاریخی بود. شرایط صعود دشوار شده بود و بازیکنان باهم صحبت کردیم و هم قسم شدیم. وقتی می‌گویند پدرم در فدراسیون نفوذ دارد و تیم ملی را او اداره می کند، عصبانی می‌شوم. خانواده‌ام با شنیدن این اخبار دروغین رنج می کشند. هر چه دروغ است، پشت سر من می گویند و من آدم بد داستان می‌شوم. پس از جام جهانی تصمیم گرفتم خودم را ایزوله کنم. به خانواده پناه بردم تا غم حذف را فراموش کنم. سپس تصمیم گرفتم از فضای تیم ملی دور شوم تا از لحاظ ذهنی به آرامش برسم.»

  • بازگشت به تیم ملی:

«من واقعا دوست دارم با آرژانتین یک جام مهم کسب کنم و می‌خواهم در همه تورنمنت‌ها حاضر باشم ولی خیلی از مردم به خصوص خانواده‌ام از من می‌خواهند به تیم ملی برنگردم. حتی پسرم از من می‌پرسد که چرا در آرژانتین می‌خواهند تو را بکشند.

من و دیگر بازیکنان تیم ملی دروغ به مردم تحویل نمی‌دهیم. هرگز نگفته‌ایم که همشه عاشق حضور در تیم ملی هستیم. ما حرفه ای هستیم؛  در غیر این صورت خیلی مواقع برای بازی های ملی حاضر نمی شویم. هیچکس هم من را مجبور به بازگشت نکرد. جایی خواندم که به خاطر غسل تعمید پسر فابرگاس اردوی تیم را ترک کردم. واقعا چه ادعای ابلهانه‌ای.

پس از جام جهانی اسکالونی چند بار با من تماس گرفت و از پروژه‌هایش برای تیم ملی گفت. من هرگز با کسی در مورد او حرف نزدم و نگفتم که اسکالونی باید مربی تیم ملی شود. این هم یک شایعه خنده دار دیگر بود.»

کد خبر 435944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha