مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه دو کلانشهر مشهد گفت: ارتعاشات دستگاه حفاری قطارشهری، رطوبت ناشی از بارندگی‌های اخیر و وجود قنات قدیمی در چهارراه ساجدی واقع در شمال این شهر باعث فرونشست زمین در وسعت سه متر با عمق پنج متر شد.

مشهد فرونشست زمين

احسان قیطاقی در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز، شنبه ۱۰ فروردین در پی این رخداد چرخهای عقب یک اتوبوس مسافربری حامل مسافر در گودال فرورفت اما با اقدام سریع نیروهای شهرداری مشهد و استفاده از جرثقیل این خودرو بدون هیچ آسیبی از گودال خارج شد.

وی ادامه داد: فعالیت دستگاه حفار مکانیزه تی. بی. ام در اجرای پروژه خط سوم قطار شهری مشهد و ارتعاشات ناشی از آن با توجه به بارندگیهای مستمر اخیر موجب سستی خاک این منطقه که محل عبور یک قنات قدیمی است شده بود.

معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه دو کلانشهر مشهد گفت: با توجه به عیب‌یابی انجام شده هم اکنون با تزریق فوم و بتن به صورت همزمان گودال در حال پر شدن و امن سازی منطقه در حال انجام است.

حفاری خط سوم قطار شهری مشهد با استفاده از دو دستگاه تی. بی. ام در دو جبهه از میدان فردوسی این شهر در حال اجرا است. یک دستگاه حفار تی. بی. ام هم اکنون در پل آموزگار و دیگری در ایستگاه میدان بسیج مشهد مشغول حفر تونل این مسیر از قطار شهری مشهد هستند.

بارش‌های رگباری شدید طی روزهای اخیر در مشهد ادامه داشته است.

کد خبر 435930

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha