همشهری آنلاین: معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از ثبت بیش از ۴۰ میلیون نفر شب اقامت در ۷ روز اول نوروز ۹۸ در کشور خبر داد. وی از حضور ۶۲ هزار گردشگر خارجی طی این هفته در کشور خبر داد

ولی تیموری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ ولی تیموری با اعلام این خبر گفت: در ۷ روز گذشته بیش از ۴۰ میلیون نفر شب اقامت در کشور ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ و ۳۸ صدم درصد رشد داشته است.

او افزود: این آمارها نشان می‌دهد که مردم و گردشگران از سفرهای نوروزی استقبال کرده‌اند و به رغم شرایط جوی نامناسب در برخی استان‌ها شاهد رشد سفر و گردشگری هستیم. تیموری گفت: خوشبختانه در نوروز امسال، ۶۲ هزار و ۵۰ گردشگر خارجی نیز وارد کشور شده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: تأکید و توصیه جدی ما توزیع سفر و بازدید گردشگران از نقاط مختلف کشور است و علاوه بر مرکز هر استان شهرهای دیگر را نیز از نزدیک ببینند و با فرهنگ، آداب، رسوم و جاذبه‌های فرهنگی تاریخی و گردشگری هر منطقه بیش از پیش آشنا شوند.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی در استان‌های مختلف، مسافران قبل از انتخاب مقصد، اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 435874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha