همشهری آنلاین: رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند از امدادرسانی به مسافران گرفتار در جاده این شهرستان خبر داد و گفت: محور هراز پس از تخلیه بار ترافیکی مجدد بازگشایی شد.

امدادرسانی به مسافران گرفتار در جاده دماوند/ هراز مجدد باز شد

مجید صفری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند اظهار کرد: با حضور نیروهای خدماتی و مدیریت بحران، امدادرسانی به مسافران در راه مانده انجام شده و تردد با رعایت مسائل ایمنی جریان دارد.

وی افزود: سالن‌های ورزشی، مراکز خدماتی و مدارس شهرستان دماوند آماده خدمت‌رسانی و اسکان مسافران در مواقع بحران هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: شایسته است با توجه به برودت هوا و ادامه بارش برف در مسیرهای کوهستانی، مسافران زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

صفری تصریح کرد: با توجه به احتمال افزایش شدت بارش برف در ساعات آتی و لغزندگی جاده‌ها، رانندگان ضمن اطمینان از سلامت خودرو، نسبت به سوخت‌گیری کامل در مبدأ اقدام کرده و غذا و البسه گرم نیز به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: عوامل مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داشته و در حال خدمت رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اضافه کرد: جاده هراز که به دلیل بارش برف و کولاک و تخلیه بار ترافیکی ساعتی مسدود شده بود، دوباره بازگشایی شد.

صفری با اشاره به اینکه اکنون تمام جاده‌های شهرستان دماوند باز است، خاطرنشان کرد: دو خودرو به دلیل نقص فنی در جاده گرفتار شده بودند که امدادخودرو در حال خدمات‌رسانی به آنهاست.

کد خبر 435819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha