همشهری آنلاین: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بدنه محصولات این گروه که در سیل اخیر استان‌های کشور آسیب‌دیده است، به طور رایگان و بدون دریافت اجرت و دستمزد تعمیر می شود.

سایپا: بدنه آسیب‌دیده محصولات سایپا در سیل را رایگان تعمیر می‌کنیم

سیدجواد سلیمانی در حاشیه بازدید از مرکز تماس این گروه یادآوری کرد:‌ متاسفانه تعداد قابل توجهی از خودروهای هموطنان در سیل اخیر آسیب دید که سایپا تعمیر بدنه محصولات آسیب‌دیده در این سیل‌ها را بدون دریافت اجرت و دستمزد در نمایندگی‌های مجاز منتخب در سراسر کشور انجام می دهد.

وی ادامه داد: جزییات این طرح به زودی از سوی گروه خودروسازی سایپا اطلاع رسانی می شود.

سلیمانی تاکید کرد مهمترین موضوع پس از پایان بلایای طبیعی، تلاش برای جبران خسارت‌ها و بازگشت به جریان عادی زندگی است.

مدیرعامل سایپا در این بازدید علاوه بر نظارت و ارزیابی طرح امداد نوروزی ۹۸ سایپا، با چند نفر از مشتریان که خدمات امدادی دریافت کرده بودند، به صورت تلفنی صحبت کرده و از آنان میزان رضایت از نحوه خدمات‌دهی را جویا شد.
طرح امداد نوروزی سایپا از بیست و پنجم اسفند ۹۷ در سراسر کشور آغاز شد و تا شانزدهم فروردین۹۸ ادامه می یابد.

هموطنان در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره تلفن شبانه روزی ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، بارش های ثبت شده از آغاز سال آبی ۹۸- ۹۷ تا یکشنبه در مقایسه با مدت مشابه سال آبی پیش از آن (۹۷.۴ میلیمتر) رشد ۱۳۶ درصدی، در مقایسه با میانگین ۱۱ سال اخیر رشد ۵۰ درصدی و در مقایسه با میانگین ۵۰ ساله رشد ۲۸ درصدی نشان می دهد.

بارش‌های سنگین باعث وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان های گلستان، مازندران، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد.
جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور تا ظهر امروز (چهارشنبه) مرگ ۲۶ نفر را در پی بارندگی های اخیر و وقوع سیل در استان های مختلف کشور تایید کرد.

در موج دوم بارندگی ها ۱۸ نفر در شهر شیراز (استان فارس)، یک نفر در استان خوزستان، یک نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر در استان گلستان (واژگونی قایق)، ۲ نفر در استان لرستان (ریزش آوار) و یک نفر در استان سمنان بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست دادند.

کد خبر 435723

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha