چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: چالوس همچنان مسدود است.

آخرین وضعیت راهای کشور/ چالوس همچنان مسدود

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی در برخی از استان‌ها، به ویژه خراسان رضوی و خراسان شمالی لغزنده است.

وی ادامه داد: در محورهای استان آذربایجان شرقی، میانه‌-زنجان، سراب-تبریز، هشت‌رود-زنجان و ارتفاعات هراز و فیروزکوه بارش برف داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، گیلان، لرستان و هرمزگان بارش باران دارند و همچنین در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی و جنوب استان سیستان و بلوچستان دلگان-ایرانشهر و محور بزمان بارش باران وجود دارد.

به گفته سرهنگ رحمانی، مه‌گرفتگی در اغلب محورهای استان‌های خراسان شمالی، اردبیل، زنجان و همدان مشاهده می‌شود. در محورهای توتکستان-شاهرود و محور اسالم-خلخال نیز تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی تاکید کرد: ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی کشور روان است، اما راه‌های اصلی و فرعی در استان‌های خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، سمنان و خوزستان به دلیل بارش‌های اخیر مسدود است و تلاش برای بازگشایی ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: چالوس همچنان مسدود است، اما هراز و فیروزکوه بازگشایی شده است.

کد خبر 435666

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha