سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هدف خدمات تلویزیونی اپل که اپل تی‌وی پلاس (+Apple TV) نام دارد در دسترس قرار دادن برنامه‌های ورزشی و تفریحی است که از ماه مه ۲۰۱۹ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اپل پلاس

شرک اپل برای تقویت جایگاه خود در بازار، مجموعه‌ای از سرویس های تفریحی و مالی از جمله خدمات تلویزیونی، سرویس بازی و کارت اعتباری را معرفی کرد.

با خرید این سرویس اپل، کاربران می‌توانند از خدمات کانال‌های مانند CBS All Access، HBO، Showtime، Starz و Smithsonian Channel استفاده کنند. اپل با ۳۴ تولیدکننده محصولات سینمایی و تلویزیونی برای راه اندازی این سرویس قرارداد منعقد کرده است. اپل همچنین ویدئوهای مخصوص به خود را تولید و از طریق این کانال در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

خدمات کارت اعتباری اپل که نسخه فیزیکی نیز دارد و از تیتانیوم ساخته شده است، به کاربران اجازه می دهد به جزئیات بیشتری از هزینه ها و نقل و انتقالات مالی خود دسترسی داشته باشند. کارت اعتبار اپل Apple Card از شبکه مستر کارت Mastercard استفاده می‌کند.

سرویس بازی اپل با عنوان Apple Arcade امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی را می‌دهد که همه آنها به‌طور ویژه مختص سروی‌ های اپل هستند. این سرویس از پاییز سال جاری در دسترسی کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل همچنین خدمات جدید اپل نیوز +Apple News را که مجلات را هم شامل می‌شود با قیمت ۹.۹۹ دلار برای آمریکا و ۱۲.۹۹ دلار در ماه برای کانادا راه اندازی کرد.

کد خبر 435622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha