همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دلیل جاری شدن سیلاب دو مسیر جاده‌ای این استان از صبح امروز ششم فروردین ماه بسته شده است.

سيلاب

سرهنگ هادی امیدوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس هم اینک مسیر جاده تربت حیدریه به نیشابور در جنوب غرب و تقاطع انداده به جغتای در غرب خراسان رضوی به دلیل سیلاب مسدود شده‌اند.

وی گفت: در تمام جاده‌های خراسان رضوی بارش شدید باران در جریان است و به همنی خاطر سطح جاده‌ها لغزنده است. رئیس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد در این شرایط رانندگان باید بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کرده و با رعایت سرعت مطمئنه برانند.

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می‌گیرد. با توجه به رگباری بودن بارش‌ها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستان‌های درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش‌بینی شده است.

کد خبر 435592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha