همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به هشدارهای جدی هواشناسی استان مبنی بر وقوع سیل و سیلاب، مسافران نوروزی به استان از اتراق در حاشیه رودخانه به خصوص در روزهای بارانی خودداری کنند.

شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه‌های آذربایجان‌غربی خودداری کنند/هشدار وقوع سیل

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص هشدارهای اخیر هواشناسی مبنی بر خطر وقوع سیلاب اظهار کرد: با توجه به هشدارهای جدی هواشناسی استان مبنی بر وقوع سیل و سیلاب، مسافران نوروزی به آذربایجان‌غربی باید از اتراق در حاشیه رودخانه به خصوص در روزهای بارانی خودداری کنند.

وی افزود: همشهریان در مسیرهای منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آنها جریان دارد و همچنین  تردد از روی پل‌ها تا زمان فروکش کردن سیل خودداری کرده و نیز در زمان بارندگی شدید از مسیرهای کوهستانی که امکان ریزش سنگ و یا بهمن وجود دارد دوری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه رانندگان به علت سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی و برفگیر از زدن بوق، به خصوص بوق های ممتد و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، تصریح کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها و بارندگی چنانچه مقدور باشد، هموطنان از سفرهای غیرضروری تا پایان بارندگی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد:  شورای مدیریت بحران در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده و تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای ساکنان و گردشگران نوروزی تعبیه شده است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 435549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha