همشهری آنلاین: استاندار تهران از اعلام هشدار ویژه در برخی نقاط این استان خبر داد و گفت: مرخصی تمام فرمانداران، شهرداران و دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است.

اعلام هشدار ویژه در برخی نقاط استان تهران/ مرخصی فرمانداران و شهرداران لغو شد

انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص شرایط جوی اظهار کرد: مرخصی تمام فرمانداران، شهرداران و دهیاران لغو شد و حضور تمامی فرمانداران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است.

وی افزود: به فرمانداران شهرستان‌های استان تهرن تأکید شد که مسیل رودخانه‌ها را اقدام به بازبینی کنند و اگر کسانی در حاشیه رودخانه‌ها توقف یا چادر برپا کرده باشد، جمع‌آوری شوند.

استاندار تهران گفت: در مناطق شمیرانات، قدس، شهریار، اسلامشهر و مناطق پایین‌دستی استان که در مسیر رودخانه قرار دارند، اعلام هشدار ویژه داده شده است.

محسنی‌بندپی تأکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاران باید با تمام امکانات و ادوات در حالت آماده‌باش کامل باشند تا از بروز هرگونه موضوع بحرانی و حاشیه‌ای در خصوص جاری شدن سیلاب و روان‌آب‌ها اقدام سریع داشته باشند؛ همچنین فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان تهران نسبت به تشکیل روزانه و منظم نشست‌های مدیریت بحران و آماده‌باش کامل اعضای این ستاد اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ نگرانی وجود ندارد و تمام تمهیدات از طریق ستاد مدیریت بحران استان‌های تهران و البرز تدبیر شده و تمام کارها با مسؤولان امر در مدار تخصصی خود پیش می‌رود.

کد خبر 435542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha