دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای سفر زمینی به جزیره قشم باید خودرو سواری شخصی را در لندینگ کرافت قرار داد و هزینه‌ای حدود ۷۵ هزار تومان برای آن در نظر گرفت.

خودرو

به گزارش ایسنا، یکی از مقاصد گردشگردی در ایام تعطیلات نوروز جزیره قشم است که اگر قرار باشد به صورت زمینی به این جزیره ورود کنید باید به بندر پل و اسکله پهل رفته و از آنجا با لندینگ کرافت به جزیره قشم وارد شد.

بررسی‌ها نشان از آن دارد هزینه سفر با لندینگ کرافت که خودرو شخصی را از بندر پل تا بندر لافت حمل می‌کند، حدود ۷۵ هزار تومان است و هزینه خروج از قشم و بازگشت به بندر پل نیز حدود ۵۰ درصد هزینه ورود به قشم است.

طبق اطلاعات به دست آمده ۴۳ هزار و ۸۹۰ تومان برای منطقه آزاد قشم، ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای تعاونی دریایی فتح، ۳,۰۰۰ تومان برای دهیاری پهل، ۲,۰۰۰ تومان برای شرکت تعاونی گمرک ایران، ۲,۰۰۰ تومان بیمه و خدمات و ۱,۵۰۰ تومان برای شورای اسلامی شهرستان در نظر گرفته گرفته شده که مجموع این هزینه‌ها ۷۴ هزار و ۸۹۰ تومان می‌شود.

بر اساس این گزارش در روزهای منتهی به عید نوروز ۱۳۹۶ هزینه ورود به جزیره قشم به وسیله جابجایی لندینگ کرافت حدود ۳۵ هزار تومان بود.

کد خبر 435494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha