همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا: محورهای مواصلاتی ارتفاعات پوشیده از برف است و رانندگان تجهیزات زمستانی داشته باشند.

جاده برف

به گزارش برگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ نادر رحمانی در خصوص شرایط ترافیکی محورهای کشور با بیان این توصیه افزود: در حال حاضر بارش در استان‌های جنوبی داریم، ساعاتی پیش محور رودبار - زهکلوت در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه مسدود شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برخی از محورهای اصلی و فرعی گرگان - آق قلا در استان گلستان هنوز درگیر آبگرفتگی است.

وی افزود: ما دو روز نیمه بحرانی در پیش داریم، اگر رانندگان توجه کافی به آن نداشته باشند ممکن است به روزهای بحرانی در کشور تبدیل شود، به این جهت که محورهای مواصلاتی در ارتفاعات پوشیده از برف است، حتما رانندگان تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از حرکت با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند تا از وضعیت ترافیکی و جوی محورهای موردنظر خود مطلع شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی روان است، اغلب محورهای اصلی کشور مشکل خاصی ندارد؛ اما بارش‌ها در بعضی مناطق مختلف محورهای مواصلاتی استان‌های همدان و اصفهان وجود دارد که رانندگان باید به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: موضوع حائز اهمیت این است که در دو روز گذشته تصادفات هولناکی داشتیم، متاسفانه تعداد قابل توجهی از هموطنان به علت همین سرعت و سبقت غیرمجاز جان خود را از دست داده اند، بنابراین پلیس به این موضوع تاکید دارد و با متخلفان در این عرصه برخورد خواهد شد.

کد خبر 435411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha