همشهری آنلاین: رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه کمک به سیل‌زدگان استان گلستان هشدار داد.

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری‌‌های اینترنتی به بهانه کمک به سیل‌زدگان گلستان
به گزارش فارس سرهنگ دوم رامین پاشایی ضمن عرض همدردی با هموطنان سیل‌زده در استان گلستان و شهرهای شمالی کشور و با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از سیل رخ داده در استان گلستان اظهار کرد: افراد سودجو و کلاهبردار سعی دارند از هر فرصت و پیشامدی سوءاستفاده کرده و با اغفال هموطنان، اهداف مجرمانه و سودجویانه خود را عملی کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا متذکر شد: برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از حسن‌نیت هموطنان و با راه‌اندازی گروه‌ها و کانالهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی به دنبال جمع‌آوری کمکهای نقدی برای سیل‌زدگان استان گلستان هستند. 

وی از مردم خواست کمکهای خود را از طریق سایتهای معتبر، نهادهای رسمی و حساب‌های بانکی معتبر که از طریق رسانه‌های عمومی مانند صداوسیما اعلام می‌شود، واریز کرده و به‌هیچ‌عنوان وجهی را در راستای این دست تبلیغات که منشاء آن مشخص نیست به‌حساب کسی واریز نکنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا از مردم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir اعلام کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

کد خبر 435309

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha