همشهری آنلاین: آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: نام گذاری سال پیش رو از سوی رهبر معظم انقلاب به نام 'رونق تولید'بیانگر

رونق تولید با حمایت همه جانبه از کالای ایرانی محقق می شود

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: نام گذاری سال پیش رو از سوی رهبر معظم انقلاب به نام 'رونق تولید'بیانگر این بود که ما نباید دستمان پیش روی دیگران دراز باشد.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال باید تولید خود را افزایش دهیم و به حمایت از کالای ایرانی متعهد باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر بازارهای خود را از کالای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود، پاک کنیم به رونق تولید داخلی و اشتغال اقدام کرده ایم.
آیت الله عابدینی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به شکست های متوالی استکبار از مسلمانان، یکی از بزرگترین این شکست ها را پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دانست و گفت: پیروزی در دفاع مقدس و پیروزی در جنگ فتنه از دیگر پیروزی های بزرگ ما مقابل مستکبران بود.

وی ادامه داد: پس از تحمل این شکست ها، آمریکا امروز با حربه تحریم وارد میدان شده و امیدواریم این بار نیز با صبوری و بصیرت ملت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری شکستی دیگر نصیب دشمن کنیم.
آیت الله عابدینی اضافه کرد: این روزها آمریکاییان و عوامل آنان در منطقه مانور های بسیاری را بدون آنکه به عاقبت آن بیاندیشند انجام می دهند اما رهبر فرزانه و آینده نگر ما با توجه به تحولات به وجود آمده فرمودند اگر آمریکاییان این کارها را می کنند ما ناراحت نمی شویم چون هرقدر سلاح های پیشرفته به منطقه وارد کنند در واقع برای ما زحمت کشیدند تا جایی که به زودی هر آنچه که آوردند به دست مجاهدین اسلام خواهد افتاد.
وی همچنین با اشاره به شرارت های رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه،گفت: در آینده نه چندان دور شاهد برچیده شدن این رژیم جنایتگر خواهیم بود و آن روز دور نخواهد بود.

امام جمعه قزوین در ادامه به سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و یادآور شد: همه ما مدیون فداکاری های آن حضرت هستیم و اگر رسالت ایشان نبود امروز نامی از شهدای کربلا و مکتب عاشورا نیز در میان نبود.
امام جمعه قزوین در ادامه به واقعه حمله تروریستی به مسجدی در کشور نیوزیلند اشاره کرد و گفت: این حادثه را باید از جنبه دیگر نیز نگریست که آن توسعه اسلام و گسترش محور مقاومت به سراسر جهان است.

کد خبر 435244

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha