همشهری آنلاین: مدیرکل امور عشایر استان گلستان گفت: ۲۳ هزار نفر از عشایر شرق استان گلستان در سیلاب گرفتار شدند که در چند مرحله با بالگرد برای آنها امکانات و مایحتاج ضروری ارسال شد.

۲۳ هزار نفر از عشایر شرق گلستان در سیلاب گرفتار شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، رضا علیپوری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با حضور نماینده مقام معظم رهبری اظهارداشت: ۲۳ هزار نفر از عشایر شرق گلستان در سیلاب گرفتار شدند و در یک مرحله امکانات و مایحتاج ضروری برای آنها توسط بالگرد ارسال شده است.

وی افزود: شرایط و امکانات به گونه‌ای است که شهرستان گنبدکاووس به تنهایی توان انجام اقدامات لازم را ندارد و همه مدیران باید پای کار باشند.

مدیرکل امور عشایر استان گلستان با بیان اینکه عشایر یا در چادرها و یا خانه های گلی زندگی می کنند، بیان داشت: براثر طوفان و بارش های فراوان چند روز اخیر تمام چادرهای عشایر پاره شده و خانه های گلی آنها تخریب شده است. روز گذشته ۱۸ تخته چادر و امروز ۸۲ تخته چادر به همراه موادغذایی مورد نیاز برای آنها ارسال شد.

احمد ابراهیمی مدیر آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس هم در این جلسه اظهارداشت:با تمام مشکلات موجود ناشی از سیلاب، در تامین آب شرب بهداشتی هیچگونه مشکلی پیش نیامد.

مدیر آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس افزود: در این چند روز حتی یک مورد قطعی آب شرب در شهرستان گنبدکاووس نداشتیم.

کد خبر 435207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha