پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیمای جمهوری اسلامی ایران برای نوروز ۹۸ برنامه‌های متنوع ورزشی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

معرفی برنامه های ورزشی سیما در نوروز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیمای جمهوری اسلامی ایران برای نوروز ۹۸ مانند سالهای قبل برنامه های متنوعی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است و در تلاش است تا سلیقه های متفاوت را در تعطیلات نوروز سرگرم و از برنامه های تلوزیون راضی نگه دارد.

یکی از بخش هایی که همیشه مورد توجه مردم بود و تلوزیون نیز به آن توجه ویژه داشته، برنامه های ورزشی است. امسال نیز در نوروز برنامه های متفاوت ورزشی روی آنتن شبکه های سیما می رود که به معرفی این برنامه ها خواهیم پرداخت.

  • ستاره ساز

مسابقه استعدادیابی «ستاره‌ساز» به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی نیما بانک تازه ترین مسابقه شبکه سه تلویزیون است که با اجرای محمدحسین میثاقی و امیرعلی دانایی از نوروز ۹۸ پخش خواهد شد.

این مسابقه در پی کشف استعدادهای فوتبالی در نقاط مختلف کشور است و با حضور چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران مانند مجتبی جباری، خداداد عزیزی، فیروز کریمی و ادموند بزیک به عنوان کارشناس در نقاط مختلف کشور کار استعدادیابی از متقاضیان انجام شد و مجموعاً ۱۶۸ نفر به مسابقه راه یافتند.

لوکیشن اصلی این برنامه در محل بوستان ولایت قرار دارد و در نوروز ۹۸ هر شب و بعد از آن نیز به صورت هفتگی روی آنتن شبکه سه می‌رود.

  • هوادار ایرانی

برنامه هوادار ایرانی یکی از برنامه های فوتبالی شبکه سوم سیما است که فقط برای ایام نوروز تهیه شده است . این برنامه یک برنامه مستند با اجرای محمدرضا احمدی است که فوتبال ایران و اتفاقات مهم ملی آن را از سال ۲۰۰۷ تا جام ملت های آسیای سال ۲۰۱۹ را بررسی می کند. سبک این برنامه تقریبا شبیه مستند « داستان یک صعود » است و در ۱۳ قسمت یک ساعته ، هر روز در تعطیلات نوروز پخش می شود.

کارشناس این برنامه امیر حاج رضایی است و مهمانانی نیز در این برنامه به فراخور موضوع آن روز و مسابقه ای که می خواهند بررسی کنند، در آن حضور دارند. نکونام، تیموریان، امیر حسین صادقی، غلامرضا عنایتی، محمد نصرتی، علیرضا فغانی، رحمان رضایی و هادی طباطبایی از جمله مهمانان این برنامه هستند.

این برنامه در برج میلاد تهران ضبط شده است.

  • ویدیو چک

برنامه ویدیو چک که در ایام عادی سال پنجشنبه شب ها روی آنتن شبکه ورزش می رفت و اتفاقات ورزشی را با زبان طنز بررسی می کند، در ایام نوروز هر شب روی آنتن شبکه ورزش می رود. این برنامه با اجرای عبدالله روا ، طرفداران و مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است و در شبهای  نوروز با بررسی طنزگونه اتفاقات ورزشی سال ۹۷ پخش خواهد شد.

  • شوتبال

برنامه شوتبال که مدتی است پنجشنبه شبها روی آنتن شبکه نسیم می رود، در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

مجری این برنامه «امیر حسین رستمی» هنرمند سینما و تلویزیون است و در آن  ورزشکاران، هنرمندان و مردم به مسابقات متنوع ورزشی می‌پردازند.

  • نوروز فوتبالی

برنامه نوروز فوتبالی امسال نیز در ایام نوروز همانند نوروز سال گذشته از شکبه ورزش پخش می شود. این برنامه گفتگو محور که بررسی اتفاقات فوتبال ایران می پردازد، هر روز ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه ورزش می رود.

  • ایران دخت

برنامه ایران دخت شبکه ورزش نیز در ایام نوروز هر روز پخش می شود. این برنامه به گفتگو با بانوان ورزشکار کشورمان اختصاص دارد.

شبکه ورزش همچنین در ایام نوروز برنامه ها و مستند های دیگر فوتبالی و همچنین برنامه لذت فوتبال که مختص پخش زنده مسابقات فوتبال در اروپاست نیز دارد.

کد خبر 435156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha