همشهری آنلاین: همزمان با آغاز سال نو برنامه‌های ویژه‌ای با راه‌اندازی نوروزگاه‌های متنوع به منظور ایجاد اوقات شاد برای شهروندان و گردشگران از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در خیابان ولیعصر (عج)، از میدان راه آهن تا خیابان انقلاب و تئاتر شهر دایر شده است.

نوروزگاه های خیابان ولی عصر(عج) میزبان شهروندان و گردشگران در تعطیلات عید

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه از برپایی ۳ نوروزگاه و ۳ غرفه اطلاع رسانی گردشگری در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد و گفت: نوروزگاه میدان راه آهن، میدان منیریه و چهارراه ولی عصر (عج) با برنامه های متنوع و فرهنگی نوروز متفاوتی را برای گردشگران و شهروندان ایجاد خواهند کرد.

رشیدی با بیان این که در نوروز گاه میدان راه آهن که از روز شنبه سوم فروردین دایر خواهد بود؛ افزود: برنامه های خیمه شب بازی، موسیقی اقوام، نمایش فیلم در اتوبوس و نغمه های تهران از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ اجرا خواهد شد. همچنین برنامه های نمایشگاهی شامل تایم لاین، کمیک استریپ، نمایشگاه عکس تطبیقی و نمایشگاه صنایع دستی خواهد بود.

وی گفت: در نوروزگاه میدان منیریه نیز که از سوم تا یازدهم فروردین دایر است؛ برنامه های خیمه شب بازی و پرده خوانی اجرا می شود و برنامه های نمایشگاهی نیز شامل تایم لاین و کمیک استریپ است.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ نوروزگاه چهارراه ولی عصر نیز در پهنه رودکی با اجرای ۱۰۰ برنامه متنوع و با حضور اقوام مختلف از سرتاسر کشور به اجرا در می آید که از روز ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد یافت.

کد خبر 435117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha