مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۶ با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای استقبال از نوروز۹۸، گفت: در سراسر بزرگراه‌ها، میادین، خیابان‌ها و پارک‌های منطقه گل‌های لاله، یاس، شب‌بو، همیشه بهار و بنفشه کاشته شده است که هم‌زمان با رسیدن سال نو چهره جدیدی به قلب پایتخت می‌بخشند.

گل

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی با اشاره به این‌که گل لاله به یکی از نمادهای زیبایی شهر تهران تبدیل شده است، توضیح داد: ۱۳۰ هزار پیاز لاله در رنگ‌بندی‌های مختلف در سطح بزرگراه‌ها، میادین و بوستان‌های منطقه کاشته شده است و همزمان با آغاز فصل بهار گل می دهند.  

خدامی با بیان این‌که پیازهای لاله در رنگ‌های سرخ، سفید، نارنجی، سفید و نارنجی و قرمز کاشته شده است،  گفت: با گل‌دهی ۶۰ هزار پیاز لاله در پارک لاله، باغ لاله‌ها ایجاد می‌شود تا شهروندان بتوانند ساعات خوشی را در مرکزی‌ترین منطقه تهران تجربه کنند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۶ با اشاره به کاشت  نهال در سطح بزرگراه‌ها و میادین منطقه گفت: بیش از ۲۱ هزار نهال در سطح منطقه کاشته شده‌است.  

به گفته خدامی بهار امسال با گل‌دهی گل‌های لاله، یاس، شب بو، همیشه بهار و بنفشه در قلب پایتخت، زیبایی منطقه دوچندان می‌شود.  

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه شش همچنین با اشاره به رنگ‌آمیزی‌های انجام‌شده در سطح منطقه گفت: زیباسازی المان‌های شهری و نصب مجسمه‌های تجسمی و تخم مرغ‌های رنگی بهارانه نیز تا شب عید به پایان می‌رسد.

کد خبر 435077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha