یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نایب رئیس شورای شهر تهران از مردم شهر تهران بابت کم و کاستی‌های مدیریتی در سال ۱۳۹۷ عذرخواهی کرد.

شوراي شهر

ابراهیم امینی که ریاست جلسه شورای شهر را برعهده داشت؛ گفت: امروز آخرین جلسه علنی شورای شهر در سال ۱۳۹۷ است. هیات تطبیق به فرمانداری قول داده است که تا ظهر ایرادات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ را اعلام کند و به همین دلیل همه اعضای شورای شهر در آماده‌باش هستند تا اگر ایرادات آمد جلسه نوبت عصر را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که بر خود لازم می‌دانم از همه شهروندان تهرانی به دلیل اعتماد، حمایت و مشارکت‌شان در سال ۱۳۹۷ تشکر کرده و بابت کمی و کاستی‌ها عذرخواهی می‌کنم، ادامه داد: سال ۱۳۹۷ سال سختی برای تهران بود، چرا که برخلاف میل مدیریتی تغییرات پشت سرهمی را شاهد بودیم و طبیعی است که این تغییرات پشت هم و انتصابات ناشی از آن موجب تزلزل مدیریت و فقدان ثبات مدیریتی شد. هرچند که این تغییرات از اراده ما خارج بود، اما مسئولیت آن برعهده شورای شهر گذاشته شد.

امینی با بیان این‌که سال ۱۳۹۷ با چالش‌های مالی متعددی مواجه بودیم، اظهار کرد: علی‌رغم همه چالش‌ها توانستیم از پس کار بر بیاییم و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و بودجه سال ۱۳۹۸ را نیز به تصویب برسانیم.

او افزود: انتظار داریم دولت و مجلس شورای اسلامی با شورای شهر همراهی کرده تا بتوانیم پیش از پیش در سال ۱۳۹۸ به وعده‌هایمان جامه عمل بپوشانیم.

امینی گفت: مهندس هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در غم از دست دادن دایی بزرگوارش نشسته است. همچنین به "افشین حبیب‌زاده" به دلیل فوت پدر همسرش و "علی عطا" به دلیل از دست دادن پسرعمه‌اش تسلیت عرض می‌کنیم.

کد خبر 434941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha