همشهری آنلاین: دنیل کریگ در پنجمین و آخرین حضور خود در مجموعه فیلم‌های جیمز باندی پشت فرمان یک استون مارتین برقی ۲۵۰ هزار پوندی می‌نشیند.

دنيل كريگ و جودي دنچ در جيمز باند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کار اند درایور، «باند ۲۵» که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، سال آینده میلادی روی پرده سینماهای جهان می‌رود تا کریگ برای همیشه با نقش جیمز باند خداحافظی کند. نکته مهم در تولید بیست و پنجمین فیلم این مجموعه استفاده از یک خودروی استون مارتین برقی است که با آلودگی صفر دوستدار محیط زیست است اما قیمت ۲۵۰ هزار پوندی (تقریبا چهار میلیارد تومان) آن هوش از سر تماشاگران می‌پراند.

شرکت استون مارتین تنها ۱۵۵ دستگاه خودروی برقی از نوع Rapide E تولید کرده که قرار است کریگ در پروژه‌ای به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا یکی از آنها را براند. برای جاسوسی که در تمام این سال‌ها با انبوه سلاح‌های ویرانگر و خودروهای غول‌آسا سر و کار داشته، نشستن پشت فرمان یک خودرو با آلودگی صفر می‌تواند یک گام بسیار بلند رو به جلو باشد؛ آن هم در آخرین نقش‌آفرینی بازیگر بریتانیایی در فیلم‌های جیمز باندی.

نخستین بازیگر نقش جیمز باند که سوار یک استون مارتین شد، شان کانری در ۱۹۶۴ با فیلم «گلدفینگر» بود. از آن زمان تا امروز در مدت ۵۵ سال استون مارتین به خودروی اختصاصی مامور مخفی ۰۰۷ تبدیل شده و فوکوناگا نخستین کارگردانی است که تاکید دارد از نوع برقی آن در باند ۲۵ استفاده شود؛ پروژه‌ای که نام موقت «شاترهند» را بر خود دارد. این اقدام می‌تواند واکنش سازندگان فیلم به دگرگونی اقلیمی در دنیا باشد.

رامی ملک، بازیگر مصری‌تبار برنده اسکار تازه‌ترین ستاره‌ای است که به جمع بازیگران باند ۲۵ افزوده شده و قرار است فیلمبرداری تا حدود یک ماه دیگر آغاز شود. بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی با سه ماه تاخیر آوریل ۲۰۲۰ به نمایش عمومی درمی‌آید.

کد خبر 434865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha