همشهری آنلاین: برایان سینگر که درگیر چند پرونده رسوایی اخلاقی و تجاوز است، از کارگردانی پروژه بازسازی فیلم دهه هشتادی «سونیای سرخ» کنار گذاشته شد.

برايان سينگر كارگردان آمريكايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، سینگر ۵۳ ساله که با وجود ساختن فیلم برنده اسکار «حماسه کولی» از آن پروژه هم اخراج شده بود، به دلیل ناتوانی استودیوی تولیدکننده در یافتن پخش‌کننده داخلی برای «سونیای سرخ» به سرنوشتی مشابه گرفتار شد. قرار بود فیلمساز بدنام آمریکایی دست‌کم ۱۰ میلیون دلار برای کارگردانی این پروژه دستمزد بگیرد اما درگیر شدن در چند پرونده تجاوز به نوجوانان پسر زیر ۱۸ سال کار سینگر را بسیار سخت کرده است.

«سونیای سرخ» فیلمی است به کارگردانی ریچارد فلایشر و بازی بریگیت نیلسن و آرنولد شوارتزنگر محصول ۱۹۸۵ که البته از نظر تجاری چندان موفق نبود. «حماسه کولی» با بودجه ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار ساخته شد و تا امروز در دنیا ۸۷۰ میلیون دلار فروخته تا پرفروش‌ترین درام تاریخ سینما باشد. اگر گیشه فیلم از مرز یک میلیارد دلار بگذرد، سینگر با وجود اخراج شدن از پروژه ۵۰ میلیون دلار دیگر به جیب می‌زند.

«حماسه کولی» در پنج رشته نامزد دریافت جایزه از نود و یکمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار بود که سه جایزه در بخش‌های فنی صدا و تدوین و یک جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (برای رامی ملک) را برد اما اسکار بهترین فیلم را به «کتاب سبز» باخت. با این حال، هیچ‌یک از برندگان در سخنان خود به نام سینگر اشاره نکردند؛ فیلمسازی که تمام اتهام‌ها را رد و خودش را یک همجنسگرا معرفی کرده است.

کد خبر 434843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha