همشهری آنلاین: شهردار تهران با تاکید بر ایمنی کامل سه ایستگاه خط هفت مترو که فردا شنبه ۲۵ اسفند به بهره برداری می‌رسد، گفت: حفظ و امنیت شهروندان اولویت ما و خط قرمز مدیریت شهری است.

حناچي پيروز

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی در توئیت خود همچنین نوشت: برای بهره‌ برداری از سه ایستگاه پروژه عظیم خط ۷ مترو تهران، یک سال تلاش شبانه ‌روزی شده تا به استاندارد کامل ایمنی دست یابیم و هم اکنون مشکلی بابت تهویه وجود ندارد.

وی در ادامه آورده است: با افزایش واگن‌ها و مسافران، سیستم تهویه تونلی نیز ارتقا خواهد یافت و دیگر مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

خط ۷ مترو تهران از شهرک امیرالمؤمنین (قصر فیروزه) و در کنار ورزشگاه تختی در جنوب شرقی پایتخت آغاز و پس از طی مسیر شرقی - غربی و تقاطع با خط یک در ایستگاه مولوی، به سمت شمال متمایل می‌شود و در ایستگاه نواب با خط ۲ و در ایستگاه توحید با خط ۴ تقاطع خواهد داشت، سپس در امتداد بزرگراه چمران ادامه یافته و پس از عبور از کنار برج میلاد وارد میدان صنعت در شهرک غرب (قدس) شده و در انتها به میدان بوستان در سعادت آباد می‌رسد.

سه ایستگاه میدان صنعت، تربیت مدرس و هلال احمر از خط هفت مترو با ۷.۵ کیلومتر روز شنبه (۲۵ اسفندماه) به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 434763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha