همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار مقابل سپاهان در تاریخ فوتبال خوزستان ثبت می‌شود چون برای اولین بار، بازی در ورزشگاه زیبا و خانگی فولاد برگزار می‌شود.

قطبی: دیدار مقابل سپاهان در تاریخ فوتبال خوزستان ثبت می شود

به گزارش ایرنا افشین قطبی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در اهواز اظهار داشت: از تمام کسانی که پشتیبانی کرده تا ورزشگاه جدید فولاد احداث شود، تشکر می‌کنم و بی‌شک احداث این ورزشگاه هدیه‌ای به مردم خوزستان و نقطه امیدی برای جوانان فوتبال دوست خوزستانی است.

وی افزود: در دوران کودکی‌ام بیشتر در زمین‌های خاکی و یا روی آسفالت بازی می‌کردم و خیلی دوست داشتم روزی در زمین چمن بازی کنم. استادیوم مدرن فولاد، امیدی برای جوانان خواهد بود که یک روز بتوانند در این ورزشگاه بازی کنند. از تمام مردم خوزستان که می توانند حضور در استادیوم را تجربه کنند، می‌خواهم به ورزشگاه آمده و با اخلاق ‌شان نشان دهند که می ‌توانیم با میهمان‌ نوازی و احترام از حریفان میزبانی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه گفت: شاید برخی مواقع نتیجه‌ هایی که می‌خواهیم به دست نمی‌آوریم اما به راهمان شک نمی ‌کنیم و خیلی زود به هدف ‌هایی که داریم، می‌رسیم هر چند انتظار داریم که مردم از بازیکنانشان پشتیبانی کنند. هواداران باید روش بازی ما را مد نظر قرار دهند و خیلی زود قضاوت نکنند.

وی در خصوص نتایج کسب شده تیم فولاد در هفته های گذشته گفت: ما تاکنون نتایج بدی نگرفتیم اما قضاوت ‌ها همیشه عادلانه نبوده است. 12 سال پیش در پرسپولیس به این نتیجه رسیدم که یک عده موفقیت تیم را می خواهند و کسانی هستند که دوست ندارند موفق باشیم و وقتی نتیجه نگیریم، انتقادها شروع می ‌شود.

قطبی ادامه داد: در برخی از بازی ها، سه موقعیت داریم و از آن ها به خوبی استفاده می کنیم اما در یک دیدار 10 موقعیت داریم و توپ‌ها وارد دروازه‌ نمی ‌شود و در پایان همه می‌ خواهیم با انتقادها همدیگر را ضعیف کنیم. مقابل استقلال و سایپا فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت مان استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: بی شک فردا در استادیوم جدید بازی بسیار قشنگی انجام می ‌دهیم. هواداران فولاد دوست ندارند تیم ‌شان بازی مستقیم انجام داده و بر سر اتفاق گل بزند، همه دوست دارند فولاد فوتبال منطقی ارائه داده و در فاز دفاعی و حمله نمایش خوبی داشته باشد.

گفتنی است به دلیل همزمانی پرواز تیم فوتبال سپاهان به اهواز با ساعت برگزاری نشست خبری، امیر قلعه ‌نویی به این نشست نرسید.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان از ساعت 15روز جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

کد خبر 434736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز