همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی خوزستان گفت:طرح ترافیکی نوروز ۹۸ در سطح جاده های استان از روز پنجشنبه آغاز شده و پلیس با تمامی ظرفیت‌های خود آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

طرح ترافیکی نوروز 98 در سطح جاده های خوزستان آغاز شد

به گزارش ایرنا سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تمامی یگان‌ها به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در سطح جاده‌های برون شهری و درون شهری آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: ارائه خدمات ترافیکی مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی و همچنین تامین امنیت آن‌ها در جاده‌های استان خوزستان از اولویت های پلیس استان به شمار می‌رود.

سردار عباس زاده اظهار داشت: پلیس خوزستان از ماه های گذشته پیش بینی های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را داشته و تمامی نیروهای پلیس امنیت، راه و راهور استان در جاده های تعیین شده مستقر هستند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با رویکرد مناسب پلیس استان شاهد کاهش تصادفات جرحی، غیر جرحی در ایام نوروز باشیم.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امسال برنامه های مناسبی جهت تامین نظم و امنیت ترافیکی کاروان های راهیان نور در دستور کار قرار گرفته و تاکنون هیچ مشکلی در زمینه تردد این کاروان ها مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان با همراهی و همکاری مردم شریف استان و سایر دستگاه هایی که پلیس را در این بخش یاری می کنند، آماده خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی است.

گفتنی است طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا روز ۱۸ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ روز پنجشنبه با مدیریت پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راه استان با حضور همه تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی از جمله جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، راهداری، سازمان حمل و در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

کد خبر 434735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز