همشهری آنلاین: تیم هندبال پیشگامان کویر یزد در پیکار نهایی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه در سالن عدالت این شهر، تیم دشتستان بوشهر را با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم هندبال پیشگامان کویر یزد قهرمان لیگ کشور شد

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در حضور جمعی از مسئولان و هواداران یزدی برگزار شد بازیکنان تیم پیشگامان با ارائه یک بازی منطقی و فنی حریف خود را شکست دادند.

این تیم قبلا در ۱۶ اسفندماه امسال با غلبه ۲۵ بر ۲۲ بر تیم پرواز اصفهان بعد از ۱۰ سال جواز حضور در لیگ برتر هندبال قهرمانی باشگاه‌ها کشور را کسب کرده بود.

  • قهرمانی تقدیم هواداران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد گفت: کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک هندبال کشور ثمره تلاش کادرفنی، بازیکنان و همراهی مسئولان است که آن را تقدیم هواداران می کنیم.
مهدی پیشکوهی پور در حاشیه این مسابقه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیشگامان با بهره گیری از کادر فنی و بازیکنان بومی با قدت و برنامه مدون در لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل آینده شرکت می کند.
وی از همکاری مسئولان اجرایی و ورزشی استان که باشگاه را در ماموریت های فرهنگی و ورزشی همراهی کردند قدردانی و ابراز امیدواری کرد بتوان با حضور آبرومند در لیگ برتر پاسخ خوبی ها را داد.

  • مسابقه کیفت خوبی نداشت

سرمربی تیم هندبال دشتستان بوشهر گفت: این دیدار چون به صورت رفت و برگشت و در یک زمین بی طرف برگزار نشد اصلا کیفیت خوبی نداشت.
رضا عباسی افزود: مسابقه از لحاظ فنی در سطح خوبی نبود، امیدواریم برای سال های آینده با برنامه ریزی و اقدام فدراسیون به نحو مناسب برگزار شود.

  • قهرمانی تقدیم هواداران

سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد گفت: از ابتدای شروع لیگ امسال فقط به دنبال قهرمانی و حضور در لیگ برتر بودیم که با حمایت هواداران به هدف خود رسیدیم.
ابوالفضل حیدری افزود: این قهرمانی مدیون تلاش جدی بازیکنان، حمایت مسئولان باشگاه به خصوص تماشاگرانی است که هیچگاه تیم را تنها نگذاشتند.
استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۱۰ شهرستان استان، هیات هندبال فعالیت دارد.

کد خبر 434734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز