مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از احداث ۱۰۰جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس در تهران و توافق با نیروبی انتظامی درباره گود برج میلاد خبر داد.

نيازي

به گزارش شهرنوشت، علی نیازی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در حاشیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در جمع خبرنگاران درباره تعیین تکلیف گود برج میلاد، توضیح داد: تعاملات خوبی با ناجا داشته‌ایم، گزینه‌های مختلف بررسی شده است و قرار است به زودی نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود و بیشتر به دنبال توافق با ناجا هستیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، گفت: تهران امروز(سه‌شنبه ۲۱ اسفند) دومین اجلاس فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حال اجراست. بسته‌ای که حاوی ۳۰ پروژه گردشگری تاریخی‌ست را آماده کردیم و به سرمایه‌گذاران ارائه شده است.

او با بیان این‌که پیرو جلسات متعدد این بسته آماده شده است و بیشتر احیای بناهای تاریخی است، توضیح داد: مزیت ویژه‌ای که در بافت‌های تاریخی داریم یک فرصت انحصاری است شاید بتوان یک هتل پنج ستاره در همه جای دنیا ساخت اما بافت‌های تاریخی قابل انتقال نیستند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره حضور سرمایه‌گذاران و مشکلات تحریم‌ها گفت: به لحاظ مسائل بین‌المللی محدودیت نداریم و همه مواد در داخل کشور موجود است.
نیازی در پاسخ به پرسش شهرنوشت درباره این‌که در اجلاس نخست مذاکرات به بستن قرارداد منجر شد یا خیر، بیان کرد: سرمایه‌گذاری یک روند کوتاه مدت نیست و سرمایه‌گذاران نیاز بِه بررسی همه جوانب دارند.  اما نکته مهم‌تر جلب اعتماد سرمایه گذاران است.  متاسفانه در سال‌های گذشته مسائلی رخ داده بود که سرمایه‌گذاران اعتماد کافی به سرمایه‌گذاری در تهران را إز دست دادند. بنابراین طبیعی است که سرمایه گذاری در تهران روند کوتاهی نداشته باشد.  

نیازی درباره احداث جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت هم گفت: سال گذشته شهردار وقت تهران دستور احداث صد جایگاه سوخت در تهران را داد. مدل سرمایه‌گذاری انتخاب و در فرایند رقابتی برای ۸ بسته ۶ جایگاه فراخوان برگزار شد.

او با بیان این‌که این جایگاه‌ها بعد از احداث به مدت ۱۰ سال بهره‌برداری آن با سرمایه‌گذار است، گفت: ۲۵ تا ۴۵ درصد سهم درآمدی این جایگاه‌ها برای شهرداری است. مکان‌یابی جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک بوده است.

کد خبر 434586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha