همشهری آنلاین: معاون بین‌الملل دانشگاه تهران از ارائه آموزش‌های غیرفارسی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: این آموزش‌ها از سال آینده در اغلب رشته‌های دانشگاهی از جمله فنی و مهندسی، انسانی، علوم سیاسی، هنر و … ارائه خواهند شد.

دانشگاه تهران

به گزارش ایسنا، دکتر محمدباقر قهرمانی، ایجاد رشته‌های غیرفارسی در دانشگاه تهران را از از دیگر برنامه‌های دانشگاه در جهت توسعه تعاملات بین‌المللی عنوان کرد و گفت: این رشته‌ها در سال ۹۸ به منظور جذب دانشجویان و اساتید خارجی توسعه خواهد یافت.

دکتر قهرمانی تاکید کرد: در حوزه ارتباط با اتحادیه اروپا نیاز به توسعه بیشتری در تعاملات داریم. به گونه‌ای که در سال جاری حدود ۳۰ قرارداد بین‌المللی بین دانشگاه‌های اتحادیه اروپا تدوین شده و این قراردادها علاوه بر اینکه درآمد مالی بالایی دارد در توسعه ارتباطات دانشگاه‌ها نقش مؤثری خواهد داشت. ضمن اینکه قرارداد دیگر با دانشگاه لوند سوئد در راستای توسعه همکاری‌های پژوهشی در دست اجرا داریم.

معاون بین‌الملل دانشگاه تهران تاکید کرد: در سال ۹۸ نیز برگزاری دوره‌های مشترک دانشگاه تهران با کشورهای فرانسه، آلمان، سوئد، آمریکا و … ادامه خواهد یافت اما این دوره‌ها در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران توسعه بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 434402
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha