همشهری آنلاین: کوین سوجیهارا مدیرعامل و رییس هیات مدیره کمپانی برادران وارنر با صدور بیانیه‌ای به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد.

وارنر

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مدیرعامل کمپانی برادران وارنر به دنبال گزارش هالیوود ریپورتر درباره رابطه غیراخلاقی این مدیرعامل با یک بازیگر زن و ایجاد رابطه جنسی برای حمایت کاری از این بازیگر، گفت از نوع رفتارش شرمنده است.

وی نوشت: عمیقاً از اشتباهاتی که در زندگی شخصی‌ام مرتکب شده‌ام متأسفم. به شدت هم متأسفم که این رفتار موجب آزرده شدن کمپانی و همه شماها شده است.

استودیو وارنر میدیا در پاییز ۲۰۱۷ چنین اتهامی را بررسی کرده بود ولی نتیجه این بود که سوجیهارایمتأهل هیچ سوء‌استفاده‌ای از قدرت خود در کمپانی نکرده است.

با این حال انتشار گزارشی مبنی بر رابطه بین سوجیهارا و شارلوت کرک بازیگر بریتانیایی که با لو رفتن پیامک‌های آنها به دست آمده بود و با وجود تاکید این بازیگر که هیچ رفتار نامناسبی از سوجیهارا وجود نداشته، کمپانی وارنر اعلام کرد در این باره دست به تحقیق دوباره خواهد زد.

اکنون به نظر می‌رسد با وجود عذرخواهی سوجیهارا وی ضمن پذیرش این رابطه غیراخلاقی از نوع رفتار خود پوزش خواسته است.

وی در عین حال نوشته با توجه به گزارش‌های جدید منتشر شده و اینکه کمپانی دوباره در حال بررسی این مساله است، وی تمام همکاری خود را برای به نتیجه رسیدن این تحقیقات انجام می‌دهد. این مساله پس از آن مطرح شد که کمپانی مسئولیت بیشتری به بخش کودکان و نوجوانان داده بود و خواسته بود تا کمپانی بر مسائل خانوادگی بیشتر متمرکز شود.

سوجیهارا در نامه‌ای که خطاب به همکارانش منتشر کرده گفته است که کمپانی وارنر از جزئیات ماجرا مطلع است و پیش از اینکه سال ۲۰۱۷ این مسائل مطرح شود، او خود از رابطه خاتمه یافته با این بازیگر به کمپانی اطلاع داده بود.

وی خواسته است اجازه ندهند که اشتباه شخصی وی به کمپانی و کار همکارانش آسیبی وارد کند.

هفته پیش کمپانی از کوین سوجیهارا خواست تا کمپانی را به یکی از بازیکنان اصلی در کسب‌وکار سرگرمی کودکان، خانواده و بزرگسالان جوان تبدیل کند و از دارایی‌های چشمگیر انیمیشنی این استودیو که شامل محصولات «لونی تونز» و «هانا باربرا» می‌شود، استفاده کند.

کد خبر 434386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha